MOAR... jeg skal tisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Ni-ko-li-ne

det er rigtig flot!

Nikoline gider gerne sidde på toilettet, men der sker ikke rigtig mere...

så er det godt at hendes mor ikke har det så slemt med lorte bleer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Ida.

Årh ja!! Seje tøs - det er da helt vildt FLOT!!!

Anmeld

7. marts 2011

Klumpe-dumpe

msax skriver:

Hun sidder på en toilet træner med trin, som det så fint hedder hos babysam. Hun er rigtig glad for den og går selv op og ned af den nu.

Jeg kan kun anbefale den...

Toilettræner med trin

De er også rigtig smarte, men Maluccas mås er for lille til det. Hun falder næsten i på potten.

Og så kom jeg lige til at tænke på, da hun var 2 mdr. gammel og blev akut indlagt, der skulle de bruge en urinprøve, så troligt sad jeg med sådan en hvis plastickop under måsen af hende i 1½ stive time, og der var hendes mås så lille at den faldt i der. (Se så er man i hvert fald ikke bredrøvet

Anmeld

7. marts 2011

lion

msax skriver:

Mille er fint blevet lagt i seng uden noget brok. Men en halv times tid efter kalder hun først stille og roligt på mig - og jeg vælger at overhører hende. Så bliver hendes kalden mere og mere insisterende og til sidst råber hun "MOOOOAR - jeg skal tisse".

Da jeg kommer ind til hende står hun med stømpebukserne i den ene hånd og en tør ble i den anden hånd og fortæller mig igen, at hun skal tisse. Hun accepterer at det bliver uden "lotte-bøger" og kun er en tissetår. Hun løber ud på badeværelset, sætter sig op på toilettet og tisser og beder selv om at få en ny ble på og komme ind i seng igen, for hun vil gerne ind og sove.

Jeg syntes sku det er lidt sejt gået af en pige på 2 år og 3 måneder...

Hvor er hun bare sej

Anmeld

7. marts 2011

msax

Rose <3 skriver:

De er også rigtig smarte, men Maluccas mås er for lille til det. Hun falder næsten i på potten.

Og så kom jeg lige til at tænke på, da hun var 2 mdr. gammel og blev akut indlagt, der skulle de bruge en urinprøve, så troligt sad jeg med sådan en hvis plastickop under måsen af hende i 1½ stive time, og der var hendes mås så lille at den faldt i der. (Se så er man i hvert fald ikke bredrøvet

hi hi - nej bredrøvet kan man ikke kalde den lille prinsesse...

Mille har en fin "stor" numse der fint kan hvile på brættet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.