MOAR... jeg skal tisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

msax

anna-jonas skriver:

Dygtig pige.........................det er sørme tidligt, at hun har kontrol over det der tisseri.

jeg bliver også lige forundret hver gang... herhjemme går det i hvert fald rigtig godt. I vuggestuen er de ikke lige så gode til at følge hende på toilettet når hun siger hun skal tisse.

Og jeg kan ikke helt finde ud af om jeg vil bede dem være mere OBS endnu.

men det er så lækkert at slippe for lortebleer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

msax

Rose <3 skriver:

Hvor er hun dygtig hende Mille-musen

Her råber Malucca først, når hun har taget ALT tøjet + bleen af og står splitter hans-jørgen: addd hundelort, og ja det er så når hun HAR skidt

ØV BØV...

herhjemme er Mille heldigvis helt af sig selv begyndt at lave lort på toillettet - det er så DEJLIGT at slippe for lortebleer. Jeg tror hun har opdaget hvor klamt der er med lort i bleen...

Anmeld

6. marts 2011

Dictes mor

Det er simpelthen så flot, hvor er hun dygtig, og lige pludselig en meget stor pige, og sig mig lige engang, nu er jeg jo ikke nået så langt med Dicte endnu, men er det ikke ret tideligt?

Anmeld

6. marts 2011

ChatH

msax skriver:

Mille er fint blevet lagt i seng uden noget brok. Men en halv times tid efter kalder hun først stille og roligt på mig - og jeg vælger at overhører hende. Så bliver hendes kalden mere og mere insisterende og til sidst råber hun "MOOOOAR - jeg skal tisse".

Da jeg kommer ind til hende står hun med stømpebukserne i den ene hånd og en tør ble i den anden hånd og fortæller mig igen, at hun skal tisse. Hun accepterer at det bliver uden "lotte-bøger" og kun er en tissetår. Hun løber ud på badeværelset, sætter sig op på toilettet og tisser og beder selv om at få en ny ble på og komme ind i seng igen, for hun vil gerne ind og sove.

Jeg syntes sku det er lidt sejt gået af en pige på 2 år og 3 måneder...

SÅ sejt.. pigerne var samme alder da de tog bleen af selv og ikke ville have den på mere. vi har nok kun sammenllagt haft 10 uheld SÅ FEDT!!!

Anmeld

6. marts 2011

Barbamama

Årh ja det er da vildt sejt!!!! Flot at hun kan mærke det og selv sige til!

Anmeld

6. marts 2011

msax

CVVE skriver:

SÅ sejt.. pigerne var samme alder da de tog bleen af selv og ikke ville have den på mere. vi har nok kun sammenllagt haft 10 uheld SÅ FEDT!!!

jeg har nu ikke overvejet at tage den af hende... men det kommer nok indenså længe...

men primært skyldes det nok at jeg ikke føler de er ligeså OBS på at følge hende på toilette nede i vuggsstuen. Og det skal ikke være en fiasko at tage bleen af - det skal helst være en succes med det samme...

Anmeld

6. marts 2011

Klumpe-dumpe

msax skriver:

ØV BØV...

herhjemme er Mille heldigvis helt af sig selv begyndt at lave lort på toillettet - det er så DEJLIGT at slippe for lortebleer. Jeg tror hun har opdaget hvor klamt der er med lort i bleen...

I dp laver hun også lort på potten. Og herhjemme siger hun når hun har lavet det i bleen... Men altså tidlig morgen, er jeg jo så ikke lige hurtig nok....

Anmeld

6. marts 2011

msax

Rose <3 skriver:

I dp laver hun også lort på potten. Og herhjemme siger hun når hun har lavet det i bleen... Men altså tidlig morgen, er jeg jo så ikke lige hurtig nok....

Mille laver "heldigvis" stort set altid om aftenen lige efter vi har spist aftensmad... Så der kan vi godt nå afsted med hende... nogen gange er det lidt træls at afslutte aftenmåltidet så hurtigt - men hellere det end lortebleer...

Anmeld

6. marts 2011

Klumpe-dumpe

msax skriver:

Mille laver "heldigvis" stort set altid om aftenen lige efter vi har spist aftensmad... Så der kan vi godt nå afsted med hende... nogen gange er det lidt træls at afslutte aftenmåltidet så hurtigt - men hellere det end lortebleer...

Det må være skønt. Malucca plejer at lave om formiddagen, men ikke hvis de har været nogle steder.... så kan hun ikke, hun skal havde ro, når hun skal trykke ;)

Sidder Mille på sådan et børnebræt?

Anmeld

7. marts 2011

msax

Rose <3 skriver:

Det må være skønt. Malucca plejer at lave om formiddagen, men ikke hvis de har været nogle steder.... så kan hun ikke, hun skal havde ro, når hun skal trykke

Sidder Mille på sådan et børnebræt?

Hun sidder på en toilet træner med trin, som det så fint hedder hos babysam. Hun er rigtig glad for den og går selv op og ned af den nu.

Jeg kan kun anbefale den...

Toilettræner med trin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.