MOAR... jeg skal tisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.151 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

msax

Mille er fint blevet lagt i seng uden noget brok. Men en halv times tid efter kalder hun først stille og roligt på mig - og jeg vælger at overhører hende. Så bliver hendes kalden mere og mere insisterende og til sidst råber hun "MOOOOAR - jeg skal tisse".

Da jeg kommer ind til hende står hun med stømpebukserne i den ene hånd og en tør ble i den anden hånd og fortæller mig igen, at hun skal tisse. Hun accepterer at det bliver uden "lotte-bøger" og kun er en tissetår. Hun løber ud på badeværelset, sætter sig op på toilettet og tisser og beder selv om at få en ny ble på og komme ind i seng igen, for hun vil gerne ind og sove.

Jeg syntes sku det er lidt sejt gået af en pige på 2 år og 3 måneder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

otlitrom

Hun er da mega sej!

Anmeld

5. marts 2011

oo

vildt sejt sgu da!!

Anmeld

5. marts 2011

ooo

Hvor er hun god!

Tænk at hun allerede kan finde ud af at gå på toilettet, når hun ikke er ældre. 

Så mangler I bare lige Malte, han må da også snart kunne finde ud af at sige til... 

Anmeld

5. marts 2011

AnneBJ

Wow! Cool! 

Anmeld

5. marts 2011

anna-jonas

Dygtig pige.........................det er sørme tidligt, at hun har kontrol over det der tisseri.

Anmeld

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

msax skriver:

Mille er fint blevet lagt i seng uden noget brok. Men en halv times tid efter kalder hun først stille og roligt på mig - og jeg vælger at overhører hende. Så bliver hendes kalden mere og mere insisterende og til sidst råber hun "MOOOOAR - jeg skal tisse".

Da jeg kommer ind til hende står hun med stømpebukserne i den ene hånd og en tør ble i den anden hånd og fortæller mig igen, at hun skal tisse. Hun accepterer at det bliver uden "lotte-bøger" og kun er en tissetår. Hun løber ud på badeværelset, sætter sig op på toilettet og tisser og beder selv om at få en ny ble på og komme ind i seng igen, for hun vil gerne ind og sove.

Hvor er hun dygtig hende Mille-musen

Her råber Malucca først, når hun har taget ALT tøjet + bleen af og står splitter hans-jørgen: addd hundelort, og ja det er så når hun HAR skidt

Anmeld

6. marts 2011

TbCp

HVOR ER HUN GOD!!!!!!

Anmeld

6. marts 2011

JustAnotherName

Hooold nu op, hvor er hun bare dygtig! 

Anmeld

6. marts 2011

KWL

msax skriver:

Hvor er hun dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.