Hvad Står Lørdag's menuen på :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

Mira0911

Majdahls skriver:

hehe sådan har jeg også gjort... dog er jeg faldet af på den både med det og med alm. aftensmad ... gider slet ikke røre min mad lige i øjeblikket... så manden skal til at lave det nu for vi tror det fordi jeg står og har med det at gøre inden det er færdigt

Okey... Hmm tekst under profil billedet... Hvad betyder det? er du gravid eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Mother-love

vi skal have hjemmelavet burger.

nøj hvor kunne jeg godt spise flødekartofler med en eller anden rigtig god steg til. men men michelle må lide, min mave kan ikke tåle fløde, og efter jeg er blevet gravid kan jeg slet ikke tåle mælkeprodukter overhovedet... får total racerrøv...

så glæder mig til at jeg har født så jeg kan få et glas mælk. eller bare noget med mælk i. f.eks bearnaise sovs mums

Anmeld

5. marts 2011

JuelZ

MoarJ skriver:

Okey... Hmm tekst under profil billedet... Hvad betyder det? er du gravid eller?

jeg har ikke testet endnu... men har vildt mange bryst spændninger ligesom første gang jeg var gravid.. tror det for tidligt at teste endnu, men har dem hjemme

Anmeld

5. marts 2011

DLM

den står på aftensmad på sulsted kro

Anmeld

5. marts 2011

Zafir

Raclette, fastelavnsboller og børneMGP!!!

Anmeld

5. marts 2011

Mamalou

Jeg er alene hjemme i aften og jeg vil forkæle mig selv med pasta med oksekød, gorgonzola og squash vendt på panden med fløde. Det er guf! Jeg elsker al slags pasta :pGo' lørdag aften til jer alle!

Anmeld

5. marts 2011

BellaCiinea

Vores menu er lige blevet ændret, skal ned til svigermor og spise =D

Anmeld

5. marts 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Vi skal have lasagne

Anmeld

5. marts 2011

mor_sabina

Jeg har lige smidt kartofler og knoldselleri i ovnen. De er vendt i smør (er løbet tør for olie) all-around krydderi+græsk krydderi. Der står de sammen med en skinkeminong, der er fyldt med rød peberfrugt, hvidløg og pikantost.

Er spændt på resultatet

Det bliver i ævrigt serveret med en kold hvidløgsdressing på græsk yoghurt

Anmeld

5. marts 2011

Isabella_mor

Getti og kødsovs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.