Hvad Står Lørdag's menuen på :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.605 visninger
57 svar
0 synes godt om
5. marts 2011

SimoneMalou

syntes det sjovt og side og læse med i hvad andre skal have og spise :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

JuelZ

her står den på stegt kyllinge bryst m. ris og karry sauce og grønsager

Anmeld

5. marts 2011

Mira0911

Idag står den på flødekartofler med pølser, flødesovsen bliver blandet med Mornay sauce, så er fløden ikke så flydende... 

Dertil nogle bagte rodfrugter til... Passer nok ikke lige helt sammen... 

Anmeld

5. marts 2011

LotteGabriella

i aften er det kæresteaften, så det bliver nok mexikansk på en hyggelig restaurant

Anmeld

5. marts 2011

MetteDN

Her står den på hjemmelavede tarteller med høns i asparges

Anmeld

5. marts 2011

Kindfed

Rejer, asparges og avocado på mixed salat bund, dilddressing og krydrede ovnkartofler (fordi det er for meget kaninmad for kæresten, hvis der ikke er kartofler!)

Anmeld

5. marts 2011

BellaCiinea

Kyllingeschnitzler, kogte ris som jeg smider på panden med tomater og porrer jeg har skåret lidt i stykker

Anmeld

5. marts 2011

Happiness

Vi får mine forældre på besøg.

Så gammeldaws oksesteg, kartofler, bønner med bacon omkring, gulerødder og glaserede perleløg samt god brun flødesovs af  væden fra stegen

Og HVIS vi kan få mere ned, er der købt ind til pandekager med is og chokoladesovs Men tror nu at det blir gemt til en hygge søndag imorgen

Anmeld

5. marts 2011

JuelZ

MoarJ skriver:

Idag står den på flødekartofler med pølser, flødesovsen bliver blandet med Mornay sauce, så er fløden ikke så flydende... 

Dertil nogle bagte rodfrugter til... Passer nok ikke lige helt sammen... 

jeg synes tilgengæld det lyder RIGTIG lækkert (stor savle smiley) ... uanset om det passer sammen eller ej! har du nogen opskrift på det

Anmeld

5. marts 2011

Mira0911

Majdahls skriver:

jeg synes tilgengæld det lyder RIGTIG lækkert (stor savle smiley) ... uanset om det passer sammen eller ej! har du nogen opskrift på det

Har ikke nogen opskrift - det er bare ud af hovedet... 

Rodfrugterne skrælles og gøres rene, skæres lidt så de ikke er så store.. Krydres med det man nu ønsker og evt. lidt olie henover dem. Bages i ovnen til de er møre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.