Hvad Står Lørdag's menuen på :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

JuelZ

MoarJ skriver:

Hehe fik det meget som barn... Pølserne skal selvfølgelig skæres og bare med i kartoflerne.... 

Jeg elsker det... 

jeg har egentlig lyst til at lave det idag... hmmm.. må lokke manden i byen for at hente pølser og flere kartofler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Diana...

frk Jensen skriver:

Flæskesteg med ALT tilbehør... MUMS :)

ØJ det kunne jeg altså bare godt spise. 

Anmeld

5. marts 2011

Mira0911

Majdahls skriver:

jeg har egentlig lyst til at lave det idag... hmmm.. må lokke manden i byen for at hente pølser og flere kartofler

Og fløde og mornay sauce... Hvis man er til hvidløgsbrød, kan det også fåes til... 

Jeg skal spise hvidløgsbrød til alt næsten... 

Anmeld

5. marts 2011

otlitrom

Vi skal have koteletter og stegte kartofler. Og så resten af den sygt gode bulgur-salat fra igår. Den glæder jeg mig mest til

Anmeld

5. marts 2011

frk Jensen

Diana... skriver:

ØJ det kunne jeg altså bare godt spise. 

Det er også bare nice...

Tænkte nu er det lørdag, ingen planer og MASSER af tid... Uhmm

Anmeld

5. marts 2011

JuelZ

MoarJ skriver:

Og fløde og mornay sauce... Hvis man er til hvidløgsbrød, kan det også fåes til... 

det er også rigtig lækkert og ja selvf skal jeg huske fløden og mornay sauce xD .. ku se sjovt ud hvis jeg kom hjem uden det

Anmeld

5. marts 2011

JuelZ

MoarJ skriver:

hvidløgsbrød køber vi altid en hel hær hjem af.. det er altid væk inden 2 uger er gået det smager simpelthen så godt.. det bare klamt i længden

Anmeld

5. marts 2011

Mira0911

Majdahls skriver:

det er også rigtig lækkert og ja selvf skal jeg huske fløden og mornay sauce xD .. ku se sjovt ud hvis jeg kom hjem uden det

Ja.. PØLSERNE også... 

Glæder mig til at høre mere om hvad du synes... 

Anmeld

5. marts 2011

Mira0911

Majdahls skriver:

hvidløgsbrød køber vi altid en hel hær hjem af.. det er altid væk inden 2 uger er gået det smager simpelthen så godt.. det bare klamt i længden

Jeg er virkelig et svin med hvidløgsbrød... 

Kan finde på at spise mig mæt i det, i stedet for at spise det der har taget længst til om at blive lavet... 

Anmeld

5. marts 2011

JuelZ

MoarJ skriver:

Jeg er virkelig et svin med hvidløgsbrød... 

Kan finde på at spise mig mæt i det, i stedet for at spise det der har taget længst til om at blive lavet... 

hehe sådan har jeg også gjort... dog er jeg faldet af på den både med det og med alm. aftensmad ... gider slet ikke røre min mad lige i øjeblikket... så manden skal til at lave det nu for vi tror det fordi jeg står og har med det at gøre inden det er færdigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.