Der er noget jeg har tænkt på.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

otlitrom

Rose <3 skriver:

Det med afsnit stemmer jeg i med. Puha det er svært tygge sig igennem sådan en tråd

Mht. til g og q, mener du så fx. sgu og sq???

Men jeg har valgt overfor jer, at jeg ikke vil være flov over, jeg ikke er 100% til at stave.... Det har jeg været nok i mit liv.

Nej, ikke på den måde... Hvis man f.x. "Jeq har liqe været i bioqrafen", altså på den måde skifter g og q.. "Sq" er der mange der bruger, og jeg ser det som sms/chat-sprog. Jeg gør det ikke selv. Jeg skriver sgu, hvis jeg endelig bruger det. Det er ikke så tit på skrift, værre i tale

Som du erkender, at du ikke er 100% til at stave, erkender jeg, at jeg er 100% en odder til komma. Skal vi lave en klub?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

KWL

Helt ligeglad.

Jeg har også mange stave fejl når jeg skriver.

Anmeld

5. marts 2011

Bondepigen

kitty skriver:

Præcis! Jeg har også bedre ting at tage mig til. Og i skrivende stund kommer jeg alligevel i tvivl om, om jeg har skrevet i den Præ-ammehjerne!

Jeg klandrer dig ikke for, hvis du har. Jeg har ikke læst andet end det første indlæg....

Anmeld

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Ja, sjældent! Men når de indlæg er der, så skal jeg tage "tilløb" til at læse dem...

Ang, oprettelse af stave-tråd, så tror jeg ano "derude på baby.dk" har oprettet den for at skabe lidt hønseri.. Der har været mange ano-indlæg den seneste tid, med lidt spydige emner.

At Rose <3 så tager inspirationen med herind generer mig på ingen måde, fordi vi som navler netop gerne skulle kunne se gennem fingre med sådan noget..

Giver det mening? Vi navlere er større mennesker end det!

Nemlig ja, for der er ingen hønseri her :)

Men det var også nu også mere, for at høre om det var sådan normalt/e folk tænkte om stavefejl

Anmeld

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Nej, ikke på den måde... Hvis man f.x. "Jeq har liqe været i bioqrafen", altså på den måde skifter g og q.. "Sq" er der mange der bruger, og jeg ser det som sms/chat-sprog. Jeg gør det ikke selv. Jeg skriver sgu, hvis jeg endelig bruger det. Det er ikke så tit på skrift, værre i tale

Som du erkender, at du ikke er 100% til at stave, erkender jeg, at jeg er 100% en odder til komma. Skal vi lave en klub?

Hmm det tror jeg nu aldrig jeg er stødt på... Men jeg er selvf. også en gammel grå tante :D

Jeps vores egen klub.... " www.erkender100%.com"

Anmeld

5. marts 2011

Bondepigen

Glemte helt at skrive at jeg selv laver enormt mange fejl...især når jeg sidder med I-pad'en...den er jeg altså ikke helt gode venner med, men hvis jeg skal være ærlig, så GIDER jeg faktisk ikke sidde og rette i det hele tiden, for så skal jeg slette hele ord, for at rette et bogstav eller lave mellemrum mellem tre ord, der er kommet til at hænge sammen. Jeg regner med at folk nok forstår det alligevel...

Anmeld

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

jeg bliver slet ikke irriteret, der er jo mange der ikke kan gøre for det. Og jeg tvivler på, at man er glad for at være ordblind. Man kan da ikke, svine folk der staver dårligt til. Det er så dårlig stil synes jeg.
Jeg kan godt blive forarget over, der er så mange der er ordblinde eller har problemer med at stave, troede ikke det var en Så stor del faktisk.

Der er også visse ting jeg ikke er god til.

Ja man kan nemlig ikke være lige god til alt....

Fx. er min bror ufatteligt boglig, kunne læse avisen da han var 4 år, men han er en knallert til sport... Hvor imod jeg først kunne læse i 3-4 kl. men altid har haft fløre for alt slags sport...

Anmeld

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

Kristinewl skriver:

Helt ligeglad.

Jeg har også mange stave fejl når jeg skriver.

Du er også fantastisl :-*

Anmeld

5. marts 2011

KWL

Rose <3 skriver:

Du er også fantastisl :-*

Tak

Anmeld

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

Metchen skriver:

...og det er lige præcis min holdning til emnet.

Jamen det er så SKØØØNT, når folk skriver hvad man selv mener, så er det i hvert fald ikke ens egen stavefejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.