Restskat - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

4xGreve

Rose <3 skriver:

Du kan også selv ændre den på din forskudsopgørelse. Hvis den nu er på 40 % skriver du den bare til 42%. Ellers kan du også kontakte dit skattekontor

kan du fortælle hvorhenne inde på skatr jeg kan gøre det? for min mand ender nemlig altid med at hans står i minus så det kunne være vildt lækkert lige at finde ud af hvordan vi gør det og mange tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Klumpe-dumpe

WiitrioeN skriver:

kan du fortælle hvorhenne inde på skatr jeg kan gøre det? for min mand ender nemlig altid med at hans står i minus så det kunne være vildt lækkert lige at finde ud af hvordan vi gør det og mange tak for svar

Ja det er i hans forskudsopgørelse, den kan I ændre i frem til maj 2011. Der kan I ændre div. tal :)

Og var da så :)

Anmeld

6. marts 2011

4xGreve

Rose <3 skriver:

Ja det er i hans forskudsopgørelse, den kan I ændre i frem til maj 2011. Der kan I ændre div. tal

Og var da så

så lige et hurtigt sidste spørgsmål og håber jeg kan få det formuleret rigtigt... Når nu vi så kommer til næste år og vi har sat vores træk procent lidt for højt hvordan retter vi det så næste år så vi får pengen vi har betalt for meget tilbage?

Tak for tålmodigheden

Anmeld

6. marts 2011

Klumpe-dumpe

WiitrioeN skriver:

så lige et hurtigt sidste spørgsmål og håber jeg kan få det formuleret rigtigt... Når nu vi så kommer til næste år og vi har sat vores træk procent lidt for højt hvordan retter vi det så næste år så vi får pengen vi har betalt for meget tilbage?

Tak for tålmodigheden

1. pengene i har betalt for meget  i år kommer automatisk næste år ved denne tid.

2. hvis han vil ændre sin trækproc. næste år, er på samme måde som nu, og samme sted... der kan man både sætte den op og ned.

håber det giver svar på dit spørgsmål ellers spørger du bare igen. 

Anmeld

6. marts 2011

4xGreve

Rose <3 skriver:

1. pengene i har betalt for meget  i år kommer automatisk næste år ved denne tid.

2. hvis han vil ændre sin trækproc. næste år, er på samme måde som nu, og samme sted... der kan man både sætte den op og ned.

så når man får sin års opgørelse skal man ikke gå ind ogsåe hov jeg har betalt f.eks 42 % i skat og skulle egentligt kun ha betalt 40% ? det finder skat selv ud af eller?

Anmeld

6. marts 2011

4xGreve

Rose <3 skriver:

sidder inde på skat og kan virkelig ikke finde hvor jeg ændre min træk pocent. for man kan ikke inde på forskudsopgørelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.