Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sarahb skriver: jeg får penge tilbage weeee
jeg får penge tilbage weeee
Hvor kan kan gå ind og se det hende?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi får 18000 hvoraf de 12000 går til kommunen og så resten er til os
LotteGabriella skriver: jeg har selv været inde og regne det ud og så skal der trykkes på knappen nederst, hvor der står overfør, så kan du se det hye resultat bagefter Så jeg gik fra at skulle betale 8.000 kr., til at skulle ha' 5.000 kr.
jeg har selv været inde og regne det ud og så skal der trykkes på knappen nederst, hvor der står overfør, så kan du se det hye resultat bagefter
Så jeg gik fra at skulle betale 8.000 kr., til at skulle ha' 5.000 kr.
Uhh det var da noget en perfekt ændring. Det må jeg da lidt prøve.
SD21 skriver: Øv, vi skal begge to betale tilbage ! - Vi kunne ellers godt have brugt nogle ekstra penge !
Øv, vi skal begge to betale tilbage ! - Vi kunne ellers godt have brugt nogle ekstra penge !
hvor kan i se det hende?
Jeg har fornøjelsen af at skulle AF med penge. Trods jeg mente jeg havde været fremsynet nok, til at ændre, så jeg skulle have lidt tilbage, når nu jeg var midt i barselsdagpenge-perioden
Diana... skriver: Uhh det var da noget en perfekt ændring. Det må jeg da lidt prøve.
held og lykke
Hvor kan man se det?? Er logget ind på skat.dk - men hvor skal man kigge??
Nadia&Daniel skriver: Hvor kan man se det?? Er logget ind på skat.dk - men hvor skal man kigge??
SimoneMalou skriver: hvor kan i se det hende?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128