Skat..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

otlitrom

MHK skriver:

Du kan klikke på "beregn skatten" derinde, så kan du se hvad du kan regne med at få tilbage.

Hvis den passer, får jeg ca. 2000 tilbage og de falder bestemt i god jord 

Det prøvede jeg lige. Og jeg skal også have lidt tilbage, hvis tallet derinde passer. Ikke alverden, men alt er velkomment

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

Lullaby

Yes, vi skal have 18000 tilbage

Anmeld

5. marts 2011

Aves.

Jaahhh..jeg skal have penge tilbage..vidste jeg godt, fra kørsel i praktik...de penge kan så dække maden til min søns fødselsdagsfest...

Anmeld

5. marts 2011

sarahb

jeg kan se min, og får tilbage

Anmeld

5. marts 2011

Hansen97

Anonym skriver:

Nogen der har været inde at tjekke om deres årsopgørelse er tilgængelig nu. Min er ikke og tror bestem også at jeg skal af med mange penge da mit befordring jo ikke skulle have været på sidste år da jeg havde barsel..

Har lige tjekket... "kun"... 1583kr tilbage...

Anmeld

5. marts 2011

JuelZ

jeg kunne se mit under årsopgørelse mv. du skal bare trykke nej, og forsæt og forsæt på næste side, så kommer der årsopgørelse nr. 1 frem som du kan se... jeg kan se at jeg har 3450kr som jeg ku få tilbage hvis ik det var fordi jeg skyldte penge...

Anmeld

5. marts 2011

Sofia

Prøv at tjekke igen folkens - de fleste er tilgængelige nu Jeg skal have 118 kr. tilbage - bedre end ingenting, er bare lettet over der ikke skal betales en restskat!

Anmeld

5. marts 2011

otlitrom

Sofia skriver:

Prøv at tjekke igen folkens - de fleste er tilgængelige nu Jeg skal have 118 kr. tilbage - bedre end ingenting, er bare lettet over der ikke skal betales en restskat!

Skal de gå til kage?? Det ville jeg bruge dem til

Anmeld

5. marts 2011

FrkT

Jeg får 8304 kr tilbage i skat. Men vidste godt jeg ville få en del tilbage, det er mit kørselsfradrag for de måneder af året vi her boet herover (hvor jeg har 57 km hver vej til/fra arbejde).

Så jeg skal have mig en ny mobil, da den jeg har efterhånden virker SÅ ringe! Og så skal resten bruges på bilen, som trænger til at få lavet lidt forskelligt. Så man må sige at de falder på et tørt sted! 

Der står iøvrigt at de bliver udbetalt den 28. marts, hvornår bliver jer andres?

Anmeld

5. marts 2011

tazz

Ekstrabladet har en lille genvej. www.eb.dk

jeg skal have 20.000 tilbage  Det vidste jeg sådan set got fordi jeg har betalt 60% af en løn fordi vores løndame havde glemt at bruge mit skattekort, og så havde jeg sat min årsløn 100.000 højere end sidste år.

De skal bare bruges til, at betale gæld af med, det er lettere for en shopoholic som mig at gøre det på denne måde, end at have diciplinen til, at sætte penge til side selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.