Skat..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Så fandt jeg ud af det ved beregn skatten er fordi jeg er gift og vi skal godkende hínanden.. Men jeg skal af med penge 13000 ifølge det  Gid det var omvendt at man skulle have det tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

SD21

Hmm. Min står der, men når jeg trykker på den står der bare siden indlæses og så kommer den ikke videre

Anmeld

5. marts 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvordan det er med at betale tilbage men er det ikke noget med at hvis det er under et vis beløb kan man bare lade det kører videre..

Ja det skal vist være temmeligt højt, før man ikke kan. Jeg mener det er noget med at du får tilsendt et girokort, og hvis du så vælger at betale det over næste skatteår, så skal man bare ignorere det girokort, og så kører det automatisk. men jeg er ikke 100 % sikker.

Anmeld

5. marts 2011

Lou87

Anonym skriver:

Nogen der har været inde at tjekke om deres årsopgørelse er tilgængelig nu. Min er ikke og tror bestem også at jeg skal af med mange penge da mit befordring jo ikke skulle have været på sidste år da jeg havde barsel..

Åhh nej jeg står i samme problem, har gang på gang glemt og gå ind og få rettet det der befordring.. er bare så DUM til sådan noget der

Anmeld

5. marts 2011

Carina1977

Jeg har lige været inde og tjekke om min årsopgørelse skulle være kommet. Men, næhh nej....jeg må væbne mig med tålmodighed indtil på mandag

Anmeld

5. marts 2011

louisevl

Carina1977 skriver:

Ja det skal vist være temmeligt højt, før man ikke kan. Jeg mener det er noget med at du får tilsendt et girokort, og hvis du så vælger at betale det over næste skatteår, så skal man bare ignorere det girokort, og så kører det automatisk. men jeg er ikke 100 % sikker.

Jo det er fuldstændig rigtig Forrige år havde jeg glemt at fjerne befordringen og skulle derfor sidste år betale 9000 tilbage. Jeg har bare ladet det køre og så sat min skatteprocent op på 50 % for at betale af på den måde og derudover er mit fribeløb (Mener det er det det hedder) bare halveret...Så man kan sige at jeg bare betaler af hver måned, da der bliver trukken en del mere i skat....

Anmeld

5. marts 2011

Carina1977

louisevl skriver:

Jo det er fuldstændig rigtig Forrige år havde jeg glemt at fjerne befordringen og skulle derfor sidste år betale 9000 tilbage. Jeg har bare ladet det køre og så sat min skatteprocent op på 50 % for at betale af på den måde og derudover er mit fribeløb (Mener det er det det hedder) bare halveret...Så man kan sige at jeg bare betaler af hver måned, da der bliver trukken en del mere i skat....

Ok så huskede jeg ikke helt forkert

Det må bare være enormt surt, at skulle betale så mange penge tilbage, selvom man jo egentlig har fået for mange penge udbetalt året før  Jeg har heldigvis aldrig prøvet det, har altid fået penge tilbage i skat.

Håber jeg bliver positivt overrasket på mandag  de sidste 2 år, har jeg fået tilbage i skat, mend et var fordi min trækprocent var sat for højt. Det er det ikke denne gang. Så jeg er egentlig spændt på om jeg overhovedet får noget. Det skulle i hvert fald undre mig meget, hvis jeg får et eftersmæk.

Anmeld

5. marts 2011

henh01

Noget jeg ikke forstår, så er det hvorfor de ikke er tilgængelige her i weekenden, de er vel færdige med at indhente oplysninger og taste, da de jo ikke arbejder weekend??? Men min er desværre heller ikke synlig endnu.

Anmeld

5. marts 2011

SaraLM

Begge vores er tilgængelige :-)
Og vi skal begge ha' en slat tilbage - det er jo skønt!

Anmeld

5. marts 2011

lotte32

vi har kunnet se vores siden i mandags jeg skal ha tilbage og manden skal af med lidt, så det går næsten lige op

Lotte Ø.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.