Skat..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Happiness

MaybeBaby skriver:

Jeg så min for godt 3 uger siden. Så man kan altså godt se den. Også min kæreste ved hvor meget han får tilbage Vi får dem jo udbetalt her til d. 26...

Det er ikke alle der har kunnet se den før. Jeg kan ikke Har tjekket MANGE gange Sidste år var jeg heldig at kunne, men i år må jeg vente som mange andre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

tingimor

MaybeBaby skriver:

Jeg så min for godt 3 uger siden. Så man kan altså godt se den. Også min kæreste ved hvor meget han får tilbage Vi får dem jo udbetalt her til d. 26...

hmmmm altså på skat står der den 7 og kunne da intet se på hverken mandes ellers min dag jeg var inde og taste oplysninger så er hvist held vis i har kunne se jeres allerede 

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Jeg tror først det er omkring d. 15. marts man kan se årsopgørelsen. Sådan plejer det i hvert fald at være

Jeg har altid fået noget tilbage. Forrige år fik jeg 4000 kr. og sidste år fik jeg 3200 kr.

Jeg regner med at jeg får omkring 1000 kr. tilbage i år, men jeg er ikke sikker. En ting er jeg dog sikker på, og det er at jeg bestemt ikke får et eftersmæk, heldigvis.

Surt at dit er blevet sat forkert, men kan man ikke bare vælge at betale ekstra i skat næste skatteår, hvis det er?

Jeg ved faktisk ikke hvordan det er med at betale tilbage men er det ikke noget med at hvis det er under et vis beløb kan man bare lade det kører videre..

Anmeld

4. marts 2011

MaybeBaby

MaybeMe skriver:

Det er ikke alle der har kunnet se den før. Jeg kan ikke Har tjekket MANGE gange Sidste år var jeg heldig at kunne, men i år må jeg vente som mange andre...

Fjollet at de ikke laver det over én omgang

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

MHK skriver:

Du kan klikke på "beregn skatten" derinde, så kan du se hvad du kan regne med at få tilbage.

Hvis den passer, får jeg ca. 2000 tilbage og de falder bestemt i god jord 

Det kan man ikke engang gøre ved min og heller ikke min mands.. Der står nemlig ingen oplysninger der inde..

Anmeld

4. marts 2011

132319

Anonym skriver:

Det kan man ikke engang gøre ved min og heller ikke min mands.. Der står nemlig ingen oplysninger der inde..

Hmm ok, det var underligt 

Nå, men som andre skriver så kan du se det på mandag 

Anmeld

4. marts 2011

Happiness

MaybeBaby skriver:

Tror det er for at skåne telefonlinierne og internetsiden lidt. Men den blir nok alligevel svær at komme ind på på mandag

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

MHK skriver:

Hmm ok, det var underligt 

Nå, men som andre skriver så kan du se det på mandag 

Jaa jeg må være tålmodig

Anmeld

4. marts 2011

Silvermist

Inde på skat´s hjemmeside står der at man kan se årsopgørelsen fra den 7/3.

Jeg kan ikke se min endnu.

Anmeld

4. marts 2011

louise8723

MaybeBaby skriver:

nogen kan se før andre, da skat har alle oplysninger.. ved os andre der skal vente, er det fordi de mangler at indhente oplysninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.