Skulle jeg ikke lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Klumpe-dumpe

AnneBJ skriver:

Mange tak!

Ja, max 3 uger og 6 dage, og det er endda incl. 2 uger over tid... Jeg har ikke de vilde forventninger om, at han banker på lige nu, men lad os nu se... Lige hvad det angår, er det jo helt og holdent hans beslutning!

Hm, fødselsdagsliste - det må være den der er låst i toppen herinde? Det vil jeg da lige suse ind og gøre!  

Jeps den i toppen, opdatere den nemlig snart... Men måske jeg lige skal vente på du popper ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

AnneBJ

Rose <3 skriver:

Jeps den i toppen, opdatere den nemlig snart... Men måske jeg lige skal vente på du popper

Haha, ja jeg kan næppe forudsige datoen i hvert fald Skal jeg bare skrive i selve tråden, eller vil du hellere have en PB?

Anmeld

6. marts 2011

Klumpe-dumpe

AnneBJ skriver:

Haha, ja jeg kan næppe forudsige datoen i hvert fald Skal jeg bare skrive i selve tråden, eller vil du hellere have en PB?

Selve tråden....

Nej nej, bare når du ER poppet, så hun at skriv baby-boy ind i tråden.

Anmeld

6. marts 2011

AnneBJ

Rose <3 skriver:

Selve tråden....

Nej nej, bare når du ER poppet, så hun at skriv baby-boy ind i tråden.

Oki doki!

Anmeld

7. marts 2011

Karo

Jamen du skal da også bydes velkommen af mig

Anmeld

7. marts 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Tusind tak! Men hvordan kan man være andet? Det er en skøn hule I (vi ) har herinde, og jeg kan godt forstå der værnes om fællesskabet!

Tak for infoen om dig også, lige pt bruger jeg meget tid på at læse gamle tråde herinde; så jeg lærer Jer lidt at kende!

Det var da en god ide at læse tilbage. Jeg bladrer også nogle gange i de helt gamle indlæg. Det er meget sjovt at se tilbage engang imellem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.