Præsentere mig? Altså I har jo budt mig officielt velkommen, og jeg er nødt til liiige herind dagligt og kigge til Jer, og Jeres lækre børn...
Nu kunne jeg jo så lige fortælle hvem jeg er 
Jeg er 24 år, venter første barn sammen med min kæreste Jørn som er 26 år på mandag. Terminen er 19. marts, men det er kun på baby.dk - alle andre tror det er d. 20., for det var det oprindeligt. Jeg spår at min svigermor sidder klar ved telefonen fra 00.01 d. 20. for at ringe og spørge om der er sket noget, så jeg tænker det er et strategisk træk, at give mig selv en dag ekstra i ro og mag... 
Når jeg ikke er på barsel, læser jeg til pædagog. Jeg har 1½ år tilbage efter barslen, hvoraf et halvt år er praktik. Der drømmer jeg om at komme i en børnehaveklasse, på sygehuset i Kolding som hospitalspædagog eller alternativt en vuggestue. Det er jo desværre ikke helt op til mig at bestemme, så jeg må "tage hvad jeg kan få" og også huske at det muligvis er mig der skal hente og bringe barn.
Jørn er uddannet smed, men kan ikke få job som sådan lige pt. Han er ansat i en klub for 10-18 årige, og har været i snart 2 år. Ansættelsen slutter dog 13. august, hvoraf de sidste 6 uger skal bruges på at holde barsel sammen med mig og vores lille dreng 
Vi bor i Kolding i en lejet lejlighed, med stor have med æbletræer, på en lille villavej som dog ligger i gåafstand fra midtbyen. Her bliver vi, til vi får råd til at købe hus! 
Tak for den søde velkomst, jeg er glad for jeg må være med herinde, og er stille og roligt ved at få styr på hvem I er, og hvis børn der er hvis 
Rigtig god weekend!
Anmeld