Skulle jeg ikke lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2011

AnneBJ

Haha tak alle sammen!

Nej Trine, jeg er vist så jysk som vi fås og ja Anna, jeg æælsker kage! Både at lave det og spise det.... 

Og nu vil jeg lige om snart lave Othellolagkage til imorgen hvor Jørn skal fejre fødselsdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2011

msax

AnneBJ skriver:

Haha tak alle sammen!

Nej Trine, jeg er vist så jysk som vi fås og ja Anna, jeg æælsker kage! Både at lave det og spise det.... 

Og nu vil jeg lige om snart lave Othellolagkage til imorgen hvor Jørn skal fejre fødselsdag!

jeg er lige et par dage bagud...men tak for info og officielt velkommen til fra mig...

også vil jeg bare lige fortælle at der er tarvelig at snakke om kager - for nu er jeg jo vildt kage sulten - ØV

Anmeld

5. marts 2011

AnneBJ

msax skriver:

jeg er lige et par dage bagud...men tak for info og officielt velkommen til fra mig...

også vil jeg bare lige fortælle at der er tarvelig at snakke om kager - for nu er jeg jo vildt kage sulten - ØV

Undskyld!! Hjælper det hvis jeg siger at de nok ikke er så gode denne gang?

Anmeld

6. marts 2011

Milka

dejligt indlæg! pænt goddag og officielt velkommen til (giver hånden) 

Anmeld

6. marts 2011

Klumpe-dumpe

AnneBJ skriver:

Undskyld!! Hjælper det hvis jeg siger at de nok ikke er så gode denne gang?

Jamen dog da, velkommen til da

Det er jo meget snart baby-boy kommer til verden

piiiiiiiiist husk lige at skrive på fødselsdagslisten

Anmeld

6. marts 2011

Barbamama

Det indlæg er jeg glad for!!!! He he....

Jeg hedder Michella, er 30 år og bor i hus sammen med Casper på Fyn. Sammen har vi vores dejlige datter Carla på 20mdr. Jeg arbejder som pædagog i en sfo og det er bare et SKØNT arbejde!!!! Dejligt du er kommet herind. Du virker rigtig sød!

Anmeld

6. marts 2011

AnneBJ

michella80 skriver:

Det indlæg er jeg glad for!!!! He he....

Jeg hedder Michella, er 30 år og bor i hus sammen med Casper på Fyn. Sammen har vi vores dejlige datter Carla på 20mdr. Jeg arbejder som pædagog i en sfo og det er bare et SKØNT arbejde!!!! Dejligt du er kommet herind. Du virker rigtig sød!

Tusind tak! Men hvordan kan man være andet? Det er en skøn hule I (vi ) har herinde, og jeg kan godt forstå der værnes om fællesskabet!

Tak for infoen om dig også, lige pt bruger jeg meget tid på at læse gamle tråde herinde; så jeg lærer Jer lidt at kende!

Anmeld

6. marts 2011

AnneBJ

Rose <3 skriver:

Jamen dog da, velkommen til da

Det er jo meget snart baby-boy kommer til verden

piiiiiiiiist husk lige at skrive på fødselsdagslisten

Mange tak!

Ja, max 3 uger og 6 dage, og det er endda incl. 2 uger over tid... Jeg har ikke de vilde forventninger om, at han banker på lige nu, men lad os nu se... Lige hvad det angår, er det jo helt og holdent hans beslutning!

Hm, fødselsdagsliste - det må være den der er låst i toppen herinde? Det vil jeg da lige suse ind og gøre!  

Anmeld

6. marts 2011

AnneBJ

Milka skriver:

dejligt indlæg! pænt goddag og officielt velkommen til (giver hånden) 

Tak tak, bukker og nejer!

Anmeld

6. marts 2011

Ni-ko-li-ne

dejlig præsentation:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.