Forhøjet blodtryk - godt og skidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

TbCp

kitty skriver:

Ahahahaha! Fedt Tina!

Og så tror da pokker jeg fik ros for mit flotte blodtryk idag, jeg har jo levet af chokolade den sidste uge.

Mon der ligger mere ude i skabet?

Hahahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

tazz

TbCp skriver:

WOW Det var da alligvel vildt!!!!

Ved de hvad der er skyld i dit høje blodtryk?

Ja, jeg fik en blodprop i hjertet da jeg var 32 uger henne, og så har mit hjerte fanget en forkert rytme efterfølgende.

Det 'sjove' er, at jeg faktisk skulle til læge for at have medicineret mit for lave blodtryk, da det pludselig var for højt.

Anmeld

4. marts 2011

Bondepigen

TbCp skriver:

Ja det er simpelthen så skønt, det giver så meget overskud!

Jeps. Det er skønt... Jeg kan desværre ikke prale af overskud pt. har mega bækkensmerter og jernmangel... Har åbenbart problemer med at optage det skide jern... Efter fødslen af Emma, blev jeg jo virkelig syg og havde migræne hver dag, så fandt de ud af at det var jernmangel selv om jeg fik tilskud, det var så slemt at jeg var tæt på at skulle have blod... Så denne gang, vil jeg bare have nok! Migræne kan jeg i hvert fald godt undvære!

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

bondepigen skriver:

Jeps. Det er skønt... Jeg kan desværre ikke prale af overskud pt. har mega bækkensmerter og jernmangel... Har åbenbart problemer med at optage det skide jern... Efter fødslen af Emma, blev jeg jo virkelig syg og havde migræne hver dag, så fandt de ud af at det var jernmangel selv om jeg fik tilskud, det var så slemt at jeg var tæt på at skulle have blod... Så denne gang, vil jeg bare have nok! Migræne kan jeg i hvert fald godt undvære!

Øøøv hvor træls

Migræne er skrækkeligt! Og når man så har et barn at tage sig af må det bare ikke komme!!!

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

tazz skriver:

Ja, jeg fik en blodprop i hjertet da jeg var 32 uger henne, og så har mit hjerte fanget en forkert rytme efterfølgende.

Det 'sjove' er, at jeg faktisk skulle til læge for at have medicineret mit for lave blodtryk, da det pludselig var for højt.

Nej for pokker da! Det var da godt nok vildt! Men det er da trods alt godt at både du og din datter er her idag!!!

Anmeld

4. marts 2011

Bondepigen

TbCp skriver:

Øøøv hvor træls

Migræne er skrækkeligt! Og når man så har et barn at tage sig af må det bare ikke komme!!!

Ja, det kender du jo desværre osse alt til... Men pyh hvor er det bare ekstra hårdt med en lille nyfødt der skal ammes...

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

bondepigen skriver:

Ja, det kender du jo desværre osse alt til... Men pyh hvor er det bare ekstra hårdt med en lille nyfødt der skal ammes...

Ja desværre...

Jeg havde heldigvis kun et anfald mens Liva var helt lille...

Håber du slipper denne gang!!!

Anmeld

4. marts 2011

Bondepigen

TbCp skriver:

Ja desværre...

Jeg havde heldigvis kun et anfald mens Liva var helt lille...

Håber du slipper denne gang!!!

Tak, ja nu vil vi til at have det godt, ikke!?!

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

bondepigen skriver:

Tak, ja nu vil vi til at have det godt, ikke!?!

NEMLIG! Ikke mere af alt det her pjat!

Carsten bad imorges om bare 1/2 år uden den slags problemer

Anmeld

4. marts 2011

Bondepigen

TbCp skriver:

NEMLIG! Ikke mere af alt det her pjat!

Carsten bad imorges om bare 1/2 år uden den slags problemer

Ja det kunne være skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.