Forhøjet blodtryk - godt og skidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.432 visninger
31 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

TbCp

Jeg lider af forhøjet blodtryk og det har faktisk både minusser og plusser!

Minus: Jeg må ikke drikke ret meget kaffe
Plus: Jeg fryser sjældent!

Minus: Helst ingen lakridser
Plus: CHOKOLADE ER GODT!!!

.... så nu har jeg ædt en halv plade marabou med daim og føler faktisk også at mit blodtryk har det heeeeelt godt... det er dog svært at overbevise mand og barn om at de ikke må spise af det fordi det er min medicin!

Hav en god fredag aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

AnneBJ

TbCp skriver:

Jeg lider af forhøjet blodtryk og det har faktisk både minusser og plusser!

Minus: Jeg må ikke drikke ret meget kaffe
Plus: Jeg fryser sjældent!

Minus: Helst ingen lakridser
Plus: CHOKOLADE ER GODT!!!

.... så nu har jeg ædt en halv plade marabou med daim og føler faktisk også at mit blodtryk har det heeeeelt godt... det er dog svært at overbevise mand og barn om at de ikke må spise af det fordi det er min medicin!

Hav en god fredag aften

Haha, ikke at det er værd at ønske, det ved jeg godt, men den med chokoladen kan jeg ikke være den eneste der misunder dig!

God aften!

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

AnneBJ skriver:

Haha, ikke at det er værd at ønske, det ved jeg godt, men den med chokoladen kan jeg ikke være den eneste der misunder dig!

God aften!

Næææ det er et' så ringe endda!!!

Anmeld

4. marts 2011

Bondepigen

Haha, så er det nok chokolade, der er grunden til at mit blodtryk altid er lidt lavt....

Men det er da godt, du kan se det lidt fra den positiv side osse, selv om man selvfølgelig helst vil have det godt. Håber altså snart der kommer styr på det blodtryk, for det er bestemt ikke sjovt, at have hovedpine konstant.... ...og god aften til dig!

Anmeld

4. marts 2011

JulieE

Det gælder om at se det positive i enhver situation

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

bondepigen skriver:

Haha, så er det nok chokolade, der er grunden til at mit blodtryk altid er lidt lavt....

Men det er da godt, du kan se det lidt fra den positiv side osse, selv om man selvfølgelig helst vil have det godt. Håber altså snart der kommer styr på det blodtryk, for det er bestemt ikke sjovt, at have hovedpine konstant.... ...og god aften til dig!

Hahaha... ajjj jeg tror da ikke man kan overdosere

Har stort set været uden hovedpine idag, så tror de nye piller hjælper

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

JulieE skriver:

Det gælder om at se det positive i enhver situation

Nemlig

Anmeld

4. marts 2011

tazz

Chokolade er godt?  hvorfor har min læge aldrig sagt det?!?!?!

Må jeg spørge en medlidelsesfælle, hvordan du bliver medicineret?

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

tazz skriver:

Chokolade er godt?  hvorfor har min læge aldrig sagt det?!?!?!

Må jeg spørge en medlidelsesfælle, hvordan du bliver medicineret?

Det står der på nettet... og det er en af de ting jeg vælger at tro på uanset hvad andre siger

Tænker du på hvad medicinen hedder? Jeg er netop skiftet over på nogle nye, har kun taget dem 2 dage men det virker som om det fungerer godt... de hedder Trandate.

Anmeld

4. marts 2011

tazz

TbCp skriver:

Det står der på nettet... og det er en af de ting jeg vælger at tro på uanset hvad andre siger

Tænker du på hvad medicinen hedder? Jeg er netop skiftet over på nogle nye, har kun taget dem 2 dage men det virker som om det fungerer godt... de hedder Trandate.

Og alle ved at når det står på nettet, så kunne det ikke være mere sandt! Chokolade here I come!

Tak. Jeg har været i behandling i en del år efterhånden, og der er bare intet medicin jeg kan tåle, så jeg er altid bare lige på udkig efter nye som jeg måske er heldig med. Demse der har jeg ikke prøvet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.