TbCp skriver:
Lige i det her tilfælde MÅ det være rigtigt 
Nej hvor træls at de ikke kan finde noget du kan tåle.... hvordan viser det sig?
Jeg startede med at få Amlodipin + Lisinopril samtidig. Og dem har der aldrig været problemer med, det har bare kørt 
Så begyndte vi at snakke om hvis vi nu inden for en overskuelig fremtid ville have et barn mere, så skulle jeg på ny medicin da de to andre slags ikke må bruges under graviditet.
Så jeg kom på Aldomet, men de fungerede slet ikke for mig... har gået med skrækkelig hovedpine længe nu, så i forgårs ringede jeg til min læge på sygehuset som så skrev Trandate ud til mig, og det er som sagt 2. dag jeg er på dem, og min hovedpine er væk, så jeg krydser fingre for at de virker!
Ja graviditet og blodtryk er en farlig kombi. Jeg er af lægerne blevet forbudt at blive gravid igen
Jeg startede med Ramipril som gav mig en følelse af at have influenza - og var ved at lægge mig i koma. Så dem droppede jeg ret hurtigt.
Så fik jeg Centyl, som gav mig sindssygt meget vand i kroppen. Så fik jeg Coversyl, som gav mig migræne, så fik jeg coversyl Novum og Natrilix, som jeg drattede i søvn af. Så fik jeg nogle jeg ikke kan huske hvad hedder, som gjorde mig skidt - de sidste blødte jeg af
den bivirkning havde de alligevel aldrig hørt om før
Nu er jeg så på Selozok, som også er migræneforebyggende, sammen med Diovan og en mildere Centyl. Så håber vi, at det hjælper. Tog nærmest livet af lægen da jeg ved sidste kontrol bankede apparatet op på 258/135
så jeg bliver medicineret temmelig kraftigt.
Og ja, jeg er total mandagsmodel, der er seriøst altid noget i vejen med mig.
Anmeld