Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TbCp skriver: Her er min flamenco-danser, de skulle holde fastelavn idag.
Her er min flamenco-danser, de skulle holde fastelavn idag.
Neeeeej hvor er hun dog bare sød!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anjamichell skriver: Neeeeej hvor er hun dog bare sød!!!!!!!!!!!!!!!!!
TAK
Diana... skriver: Her er min lille farlige løve
Her er min lille farlige løve
Det er bare den sødeste løve jeg nogensinde har set!!
Lullaby skriver: Hos Bella er der tema så de skulle alle være fra Robin Hood eventyret (dyrene i skoven måtte de dog gerne være) så Izabella er mariehøne:
Hos Bella er der tema så de skulle alle være fra Robin Hood eventyret (dyrene i skoven måtte de dog gerne være) så Izabella er mariehøne:
Aaaaaaaaj jeg kan slet ikk tåle alle de søøøde fastelavnsbørn!! Hold da op altså... Mit hjerte smelter jo næsten
Fru Dinesen skriver: Hvor er det en sej pippi ....
Hvor er det en sej pippi ....
jamen han er SÅ fantastisk
Her er min lille fe-pige
jeg ku ikke lade hver
men jeg var klædt ud som kors-edderkop..
maven ku ikke være i andet end mit eget tøj, medmindre jeg selv syede noget, og det orkede jeg altså ikke.. udklædt i uge 30..
ja jeg har jo ikke ( endnu) en lille pige at forkæle i udklædningstøj mm. så jeg kan vise hvordan jeg så ud.. griner
Anjamichell skriver: Det er bare den sødeste løve jeg nogensinde har set!!
He he TAK
Mit lille tigerdyr .. Hatten der fuldte med kostumet, ville han dog ikke have på Han var med mormor og morfar til fastelavnsfest i lørdags, og skal ned og slå katten af tønden igen på torsdag, i legestuen
*Sofie* skriver: Tak ska du ha Jeg er slet slet ikk til de der købe-dragter. Alt hva jeg ka lave selv, laver jeg selv. Resten får jeg hjælp til
Tak ska du ha Jeg er slet slet ikk til de der købe-dragter. Alt hva jeg ka lave selv, laver jeg selv. Resten får jeg hjælp til
Også her syntes de er alt alt for dyr + sjover selv af lave dem til børne udover det vosker de hurtigt us af det så dyrt af købe dem syntes jeg..
Henriette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128