fastelavn, vis billede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

*Sofie*

JustAnotherName skriver:

Åårhh, hvor er hun nuttet! 

Hihi, tak ska du ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

siw84

Her er vores lille Supermand

Det er Sebastians første fastelavn og de holder det nede i VS idag..  og da det var ham selv der "valgte" tøjet ( han kravlede rundt og så var det det der åbentbart faldt ham i øjet og han hev det ned af bøjlen ) så skulle det jo os være det..

Og når man ikke kan gå endnu, så må man jo flyve

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2011

132319

Anmeld

7. marts 2011

Carina1977

Min søn er 10 år, så han fejrer ikke fastelavn længere. Men sikke nogle fantastiske billeder af jeres børn....de er rigtig flotte  

Anmeld

7. marts 2011

serinasmor

Carina1977 skriver:

Min søn er 10 år, så han fejrer ikke fastelavn længere. Men sikke nogle fantastiske billeder af jeres børn....de er rigtig flotte  

suk .. bliver de allerede for gamle som 10årige

så må jeg hellere gå amok de næste mange år

Anmeld

7. marts 2011

Diana...

MetteT skriver:

Kathrine var afsted med dagplejen i onsdags og hun var en fin lille prinsesse... Hun var så stolt da hun fik kjolen på...

Jeg havde ellers købt en prinsesse krone til hende, men på billedet havde askepot jo hårbånd/bøjle på.. Så mor her måtte ud i gemmerne og finde en gammel hår bøjle hun ku få på...

et lille  fra Lucas af. 

Anmeld

7. marts 2011

Carina1977

serinasmor skriver:

suk .. bliver de allerede for gamle som 10årige

så må jeg hellere gå amok de næste mange år

Hehe jeg siger ikke alle gør

Men de holder ikke fastelavn ovre i hans klub, så vi har ikke købt udklædningstøj i år. sidste år da han var 9, fejrede han fastelavn ovre i fritidshjemmet (sfo´en), så der var han selvfølgelig klædt ud. Der var han iøvrigt en eller anden figur fra Star Wars...aner ikke, hvad de hedder

Men han snakker heller ikke om fastelavn, så jeg tror faktisk heller ikke det interesserer ham længere.

Anmeld

7. marts 2011

Diana...

Her er min lille farlige løve 

Anmeld

7. marts 2011

H+S Skjolgborg.

gode billeder alle samme og dejlig med alle de smilene børn..

Min datter på 4½ år var afsted i børnehaven i fredags.

Hun var hanne montana...Min den stor er afsted i dag som fodboldspiller og den lille er bare sige selv han have dog peter plystøj på fra top til tå...*SS*.Drengen har jeg ikke billeder af i nu.

Henriette

Anmeld

7. marts 2011

Silvermist

Hov, jeg havde slet ikke lagt mærke til denne fastelavnstråd. Jeg har lige oprettet én selv, hvor jeg har lagt billeder ind af min prinsesse. Men hun skal da også vises frem her sammen med alle de andre fine fastlavnsbørn

Her er min smukke Thornerose prinsesse Isabella på vej til fastelavn i børnehaven sammen med mor og far

Min seje Isabella giver tønden en ordentlig én...

Mor her og Isabella

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.