fastelavn, vis billede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Munder

Min lille pingvin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

oo

nvm skriver:

der er inen regler her

jo der ER regler. det er ganske enkelt ulovligt ifølge lovgivningen, at lægge billeder ud af andres børn uden du har deres tilladelse. dette så man i stor stil i sommers, da der kørte rigtig mange sager mod forældre der havde taget billeder ved deres børns 1. skoledag og offentliggjort billederne på internettet uden de andre forældres tilladelser.

jeg ville skynde mig at fjerne billederne af andres børn - og så generelt respektere, at de ER andres børn og du derfor IKKE skal dele billeder af dem på internettet! Hvis en af de andre forældre får nys om hvad du gør, så kan de lægge sag an mod dig.

Anmeld

9. marts 2011

Laulund87

Tjuhl skriver:

jo der ER regler. det er ganske enkelt ulovligt ifølge lovgivningen, at lægge billeder ud af andres børn uden du har deres tilladelse. dette så man i stor stil i sommers, da der kørte rigtig mange sager mod forældre der havde taget billeder ved deres børns 1. skoledag og offentliggjort billederne på internettet uden de andre forældres tilladelser.

jeg ville skynde mig at fjerne billederne af andres børn - og så generelt respektere, at de ER andres børn og du derfor IKKE skal dele billeder af dem på internettet! Hvis en af de andre forældre får nys om hvad du gør, så kan de lægge sag an mod dig.

Anmeld

10. marts 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Så fik vi også endelig holdt fastelavn.Alexander var Mickey Mouse,men blev ved med at tage hatten af,så det er måske lidt svært at se

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.