Tilbehør til gode bøffer??? inspiration!! :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

42.186 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

misslea

God formiddag folkens...

Uuhhh... jeg mangler simpelthen inspiration til lækkert tilbehør til gode bøffer!!!

Der skal være noget kartoffelhalløj, som jeg allerede har styr på, men ville gerne servere til grønt også!!!

havde tænkt evt. bagte tomater og citronstegte svampe! Men vil MEEEEGET gerne have lidt inspiration fra jer...!!!

Kom glad med opskrifter derude....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

morethanperfect

misslea skriver:

God formiddag folkens...

Uuhhh... jeg mangler simpelthen inspiration til lækkert tilbehør til gode bøffer!!!

Der skal være noget kartoffelhalløj, som jeg allerede har styr på, men ville gerne servere til grønt også!!!

havde tænkt evt. bagte tomater og citronstegte svampe! Men vil MEEEEGET gerne have lidt inspiration fra jer...!!!

Kom glad med opskrifter derude....

Det bedste jeg ved , er kroketter og whiskysauce .. Og så selvf. grønsager

Anmeld

4. marts 2011

Valle81

Jeg er kæmpe tilhænger af rodfrugter:0)

Køb sådan en pose med blandede rodfrugter - skær dem ud i små lækre tern - vend i olie og i ovnen i 30 minutter:0) Jeg putter ofte hele champingon og tager løg og deler i 4 og putter store stukker i.

husk ikke salt før de er færdige da det trækker farven fra gulerødder og rødbeder ud og farver alt det andet:0)

Så er der serveret - det er himmelsk:0)

Anmeld

4. marts 2011

SpunkenJo

500 gram små cherrytomater halveres, olieres og krydres.

Ind i ovnen 3-4 timer ved 100 grader, så "tørrer" de ud, og blir fulde af smag. Serveres vsrme eller drysses over en lækker grøn salat (gerne hjertesalat) sammen med ristede pinjekerner.

Olie Eddie dressing til

Ristede svampe er altid lækkert. (rigeligt med smør og peber)

Kram Jo

Anmeld

4. marts 2011

louise8723

Haricot verts sauteret på panden med frisk tomat hvidløg og mandler.. mmmmh!!!!

Anmeld

4. marts 2011

Caroline86

jeg ville helt sikkert også lave nogle rodfrugter i ovnen.. det er om at udnytte årstidens grønt

du vælger bare dem du kan lige, skærer dem i passende stykker (det er jo smag og behag) og så ind i ovnen med olie på... når de er færdige krydrer du med salt og evt. lidt peber... nammenam.. jeg har allerede lavet det 2 gange i den her uge

Anmeld

4. marts 2011

mor_sabina

Lækker rødbede salat, tyvstjålet herinde fra

En bund af grøn salat, næste lag bagte rødbeder vendt i balsamico og skåret i små tern, ovenpå et lag af flødefeta og til sidst drysses ristede pinjekerner

Anmeld

4. marts 2011

Lou

Uhh lyder lækkert.

Hva med salat af blandet baby salat eller rucola, med bagte rødbedetykker, foråresløg, feta og pinjekerner og lidt olie. Det er enkelt med lækkert.

Anmeld

4. marts 2011

Halbschön

Hvis det ikke behøver være sundt, så nogle gode store champignons fyldt med en god hvidløgsost - plejer at bruge en krydderost fra philadelphia... Og så en skive bacon uden om, og så i ovnen...

Anmeld

4. marts 2011

misslea

NØØØØØØØØØØØØØØJ hvor har I mange gode foreslag manner.... FEDT!!!!

Jeg kan jo slet ikke beslutte mig for, hvad jeg skal lave... hihi!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.