Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må sige at jeg har samme fikse idé som dig
Er dog ikke gift endnu, da det økonomisk ikke kan betale sig. Men var jeg ville ringen sidde på højre, da det er den jeg giver mig troskabsløfte med i kirken
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der er ingen regler for det, det er op til en selv
Men jeg er forlovet og min ring sidder på venstre hånd =)
Og når vi bliver gift bliver den flyttet over på højre (hvis jeg da kan vænne mig til det )
noname skriver: Havde en lille diskusion med et familiemedlem den anden dag. og vi kunne ikke blive enige, så derfor spørger jeg nu, hvor skal ringen sidde hvis man er gift eller forlovet??? Jeg har en fiks ide om at er man forlovet sidder ringen på venstre og er man gift flytter ringen over på den højre hånd.
Havde en lille diskusion med et familiemedlem den anden dag.
og vi kunne ikke blive enige, så derfor spørger jeg nu,
hvor skal ringen sidde hvis man er gift eller forlovet???
Jeg har en fiks ide om at er man forlovet sidder ringen på venstre og er man gift flytter ringen over på den højre hånd.
jeg er gift.. og forlovelses ringen sad på venstre og vielses ringen på højre.. det var præsten der sagde det til os..
det skulle vist symbolisere at forholdet havde rykket sig....
Her sidder min vielsesring på højre hånd og dengang under forlovelsen, sad den på venstre hånd , der er ingen regler for det her
Jeg er forlovet og har ringen siddende på venstre ringfinger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128