Folk får da også ondt i røven af alting!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Clisolka

Tanja78 skriver:

Jeg har flere gange oplevet, at ældre snakker meget grimt og har så travlt så travlt, med at komme først og ditten datten, så de nærmest tromler andre ned - det pisser mig lige meget af hver gang og jeg har også måtte hæve stemmen et par gange... Nøj mand, pas da jer selv!

Kunne have skrevet det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Vial

Rige svin..haha, den er sgu god.

Jeg tror, at jeg vil købe sådan et kop kaffe og sk... hul i kassekreditten og bare lige føle mig rig på Gucci måden i dag.

Anmeld

4. marts 2011

Senia

Griner... OMG! Så har man da bare behov for at brokke sig over et eller andet og sprede sin negativitet.

Som en anden skriver, hvis hun virkelig ønsker sig sådan en kop kaffe fra Baresso, burde hun spare kaffen i ugens løb og forkæle sig selv om - måske mandagen, så hun er klar til ugen?

Griner.. det er sq for fjollet..

Men ja, hun lyder da til at være lidt bitter..

Anmeld

4. marts 2011

LinLin

Jeg synes det er lidt sødt, faktisk... Det er da også bare træls at man ikke kan købe "den dyre" kaffe hvis det nu er det hun har allermest lyst til... 

Hun lyder ikke til at være helt "normal" (altså jeg forestiller mig hun er lidt retarderet, men det ved jeg jo ikke om er rigtigt ) - ellers ville man da ikke sige sådan!

Anmeld

4. marts 2011

Manakauapo

TbCp skriver:

Det var da fordi hun ikke fik sit torsdags-put fra manden igår.... så bliver jeg altså også lidt "cranky"

Åhh ja. Det kunne jo være!

Anmeld

4. marts 2011

Manakauapo

KaMa skriver:

Rige svin..haha, den er sgu god.

Jeg tror, at jeg vil købe sådan et kop kaffe og sk... hul i kassekreditten og bare lige føle mig rig på Gucci måden i dag.

Haha.. God fornøjelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.