Folk får da også ondt i røven af alting!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.837 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. marts 2011

Manakauapo

Jeg har lige fået skældud af en ældre dame her til morgen.  Sad inde på Odense Banegårdscenter med en kop kaffe fra Baresso, bare for at jeg lige kunne vågne rigtigt op.

Så kom der squ en dame hen og satte sig på bænken ved siden af. I hånden havde hun en kop kaffe fra 7-eleven. Og netop da hun fik øje på mig, kom der en mumlende kommentar fra hende: "Rige svin! Sådan at have råd til Baresso-kaffe, når jeg ikke har!!!"

Nøj, hvor blev jeg bare paf. Men nu er dagens grin bare reddet af hende.

Tænk sig, at få ondt i røven over en kop kaffe?!   Tak for kaffe, si'r jeg bare!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

PernilleB

Valkyrien skriver:

Jeg har lige fået skældud af en ældre dame her til morgen.  Sad inde på Odense Banegårdscenter med en kop kaffe fra Baresso, bare for at jeg lige kunne vågne rigtigt op.

Så kom der squ en dame hen og satte sig på bænken ved siden af. I hånden havde hun en kop kaffe fra 7-eleven. Og netop da hun fik øje på mig, kom der en mumlende kommentar fra hende: "Rige svin! Sådan at have råd til Baresso-kaffe, når jeg ikke har!!!"

Tænk sig, at få ondt i røven over en kop kaffe?!   Tak for kaffe, si'r jeg bare!!!

wtf...?? ej hvor latterligt... det smager sq da ens..?!!!

Anmeld

4. marts 2011

SpunkenJo

Hun havde da vidst fået de gale ben ud af sengen!!!

Hvor stor prisforskel er der lige?!?!

Og var hun så presset havde hun sgu nok medbragt termokanden
- det ku du jo foreslå hende hvisdu ser hende igen, så har hun måske råd til at treate sig selv med en baresso om fredagen

Man ved det er weekend når de skøre menesker kommer frem

Anmeld

4. marts 2011

Manakauapo

SpunkenJo skriver:

Hun havde da vidst fået de gale ben ud af sengen!!!

Hvor stor prisforskel er der lige?!?!

Og var hun så presset havde hun sgu nok medbragt termokanden
- det ku du jo foreslå hende hvisdu ser hende igen, så har hun måske råd til at treate sig selv med en baresso om fredagen

Man ved det er weekend når de skøre menesker kommer frem

Mener en kop kaffe i 7-eleven koster 20 kr. og en kop kaffe på Baresso koster 40 kr.

Men helt ærligt! Så har man da virkelig også fået det forkerte ben ud af sengen, som du siger!

Anmeld

4. marts 2011

SpunkenJo

Valkyrien skriver:

Mener en kop kaffe i 7-eleven koster 20 kr. og en kop kaffe på Baresso koster 40 kr.

Men helt ærligt! Så har man da virkelig også fået det forkerte ben ud af sengen, som du siger!

Det' skægt

Anmeld

4. marts 2011

JulieE

God morgenstund... Siger jeg bare!! Hvem havde nuppet hendes sukkermad??

For pokker hvor kan folk dog opføre sig mærkeligt!! Jeg har flere gange prøvet at blive overfuset på åben gade. Den ene gang fordi jeg overhalede et par (ikke alt for resource stærke mennesker) med min barnevogn unden at spørge om lov

Håber det bliver en god dag trods det

Anmeld

4. marts 2011

Snefnug1984

Oh dear god.. Men ja, folk har ondt i røven over det mindste..

Jeg fik engang en mega skideballe af en sur dame, fordi jeg parkerede min bil på "hendes" villavej - jeg ku sgu bare parkerer som alle andre, nemlig dér hvor man skulle betale.. Bare lidt svært når jeg nu skulle hen til nogen lidt længere henne ad vejen.. fjols altså

Anmeld

4. marts 2011

SD21

Hold da helt op ! Sikke dog et vældigt humør lige fra morgenstunden ! Man bliver helt paf lige når det sker, men bagefter er det sq ret morsomt !

Anmeld

4. marts 2011

Aves.

Valkyrien skriver:

Hun har nok været underbemandet foroven..det er da ikke almindelig adfærd...

Anmeld

4. marts 2011

Lisette 84

Ej hvor er folk bare mærkelige og ubehøvlede.... En kop kaffe ???  Seriøst.. ???  Men den stakkels dame har det nok bare ikke for godt, siden hun har behov for at opføre sig sådan...

Ja det er kun til at grine ad..........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.