Folk får da også ondt i røven af alting!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Laura.

Hihi... Kan godt forstå at du blev paf, men ville nok heller ikke kunne gøre andet end at små grine af det senere hen... Tror hun har haft en skidt morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

Manakauapo

JulieE skriver:

God morgenstund... Siger jeg bare!! Hvem havde nuppet hendes sukkermad??

For pokker hvor kan folk dog opføre sig mærkeligt!! Jeg har flere gange prøvet at blive overfuset på åben gade. Den ene gang fordi jeg overhalede et par (ikke alt for resource stærke mennesker) med min barnevogn unden at spørge om lov

Håber det bliver en god dag trods det

Hold op! :O Folk går da virkelig også i ALT for SMÅ sko så!!

Jeg er fuldkommen målløs over, hvad nogle folk kan finde på!!

Anmeld

4. marts 2011

Manakauapo

Hihi... Kan godt forstå at du blev paf, men ville nok heller ikke kunne gøre andet end at små grine af det senere hen... Tror hun har haft en skidt morgen.

Det må det da have været. Men tvivler ret meget på det! :/

Nogle mennesker er desværre bare ret smålige...

Anmeld

4. marts 2011

musse1

haha ej kunne virkelig ik lade være med at grine, da jeg læste det, kan lige forstille mig, at du sidder der og drikker kaffe og stadigvæk halv sover, og så hun lige kommer der og er små sur over ud har købt en dyrer kaffe..

men trist at nogle mennesker ik har mere at gå op i, man priotere jo bare forskelligt hehe..

Anmeld

4. marts 2011

Manakauapo

musse1 skriver:

haha ej kunne virkelig ik lade være med at grine, da jeg læste det, kan lige forstille mig, at du sidder der og drikker kaffe og stadigvæk halv sover, og så hun lige kommer der og er små sur over ud har købt en dyrer kaffe..

men trist at nogle mennesker ik har mere at gå op i, man priotere jo bare forskelligt hehe..

Haha.. Det var nogenlunde også sådan det foregik!

Men ja. Ligenu har jeg bare reddet mig dagens grin!

Syntes bare det er über trist, at nogle folk ikke har bedre ting at tage sig til. Hvis jeg har lyst til at drikke min kaffe fra Baresso, så gør jeg da det, fordi jeg har råd til det!

Anmeld

4. marts 2011

Mira0911

Valkyrien skriver:

Jeg har lige fået skældud af en ældre dame her til morgen.  Sad inde på Odense Banegårdscenter med en kop kaffe fra Baresso, bare for at jeg lige kunne vågne rigtigt op.

Så kom der squ en dame hen og satte sig på bænken ved siden af. I hånden havde hun en kop kaffe fra 7-eleven. Og netop da hun fik øje på mig, kom der en mumlende kommentar fra hende: "Rige svin! Sådan at have råd til Baresso-kaffe, når jeg ikke har!!!"

Nøj, hvor blev jeg bare paf. Men nu er dagens grin bare reddet af hende.

Tænk sig, at få ondt i røven over en kop kaffe?!   Tak for kaffe, si'r jeg bare!!!

Hun er bare skide misundelig på dig... Og sur over hun ikke selv har råd til det.... 

Anmeld

4. marts 2011

XXSS

Jeg har flere gange oplevet, at ældre snakker meget grimt og har så travlt så travlt, med at komme først og ditten datten, så de nærmest tromler andre ned - det pisser mig lige meget af hver gang og jeg har også måtte hæve stemmen et par gange... Nøj mand, pas da jer selv!

Anmeld

4. marts 2011

Chellen

Valkyrien skriver:

Jeg har lige fået skældud af en ældre dame her til morgen.  Sad inde på Odense Banegårdscenter med en kop kaffe fra Baresso, bare for at jeg lige kunne vågne rigtigt op.

Så kom der squ en dame hen og satte sig på bænken ved siden af. I hånden havde hun en kop kaffe fra 7-eleven. Og netop da hun fik øje på mig, kom der en mumlende kommentar fra hende: "Rige svin! Sådan at have råd til Baresso-kaffe, når jeg ikke har!!!"

Nøj, hvor blev jeg bare paf. Men nu er dagens grin bare reddet af hende.

Tænk sig, at få ondt i røven over en kop kaffe?!   Tak for kaffe, si'r jeg bare!!!

Åh nej dog.. ja det er da dagens grin!
Sikke noget at brokke sig over :p.
Mange har ondt i numsen.. de ved vist bare ikke bedre?

Anmeld

4. marts 2011

Manakauapo

MoarJ skriver:

Hun er bare skide misundelig på dig... Og sur over hun ikke selv har råd til det.... 

Overvejede også lidt at svare igen med "Jamen, hvis du nu stoppede med at ryge så meget, ville du også have råd til den kop kaffe!!"

Anmeld

4. marts 2011

TbCp

Det var da fordi hun ikke fik sit torsdags-put fra manden igår.... så bliver jeg altså også lidt "cranky"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.