Mor til prinsessen :-) skriver:
Hej... Jeg er bare lige lidt nysgerrig 
Hvorfor ser du det som et problem at hun sutter fingre??
Min datter er 3,5 måned, og hun har fundet fingre og hånden som bliver suttet på... Hun har så også fundet ud af fingrene kan komme lidt for langt ned i halsen 
Men alt i alt synes jeg det er sådt de små suttelyde...(min datter vil heller ikke have sutten) Nu er hun ikke så gammel så når hun bliver ændre og skal vænnes fra det(hvis ikke det sker selv, ) må jeg være kreativ :-) Men den tid den glæde ser jeg på det....
Lilje kan også gnave på hånden, men hun sutter på tommelfingeren, og den kan ikke bare tages fra hende som sutten kan. Samtidig er det slet ikke godt hun sutter på tommelfinger. Allerede nu er hun helt tør omkring og på tommelfingeren.
Der er mange grunde til jeg ikke bryder mig om hun sutter på den.
Når hun har fat i hele hånden, eller hun sutter på 3 fingre siger jeg heller ikke noget til det, men kan jeg se det er tommelfingeren så skal den ud. Det er længe siden hun opdagede hendes hånd, og hun er helt bevidst om at hun sutter på tommelfingeren, hvis hun vil sutte på den og hun får fat i flere fingre, eller hele hånden tager hun hånden ud, kigger på den, åbner og lukker hånden i indtil hun har tommelfingeren fri, og ind i munden den ryger. Som sagt er der mange grunde til jeg ikke vil have hun sutter på den.....
Anmeld