Sviner....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

twinny

folk udtrykker vel bare sin mening og det skal de da have lov... Hvis det gør deres dag bedre... Hvis det er irriterende kan man vel bare lukke det ind det ene sted og ud det andet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Nu har jeg flere gange idag, set at folk de død og pine skal lave et indlæg om, hvad der forarger dem ved andre brugere/folk..

Vil bare lige sige, at det forarger mig, at se andres indlæg om, hvad der minsandten forarger dem

Hilsen Zeus

Hvad er det for nogen tråde du snakker om?

Anmeld

3. marts 2011

Pige2009

Fru Nielsen skriver:

Og nu er du så ikke et hak beder selv....

Good one!

Anmeld

3. marts 2011

smokin

Loa skriver:

Men egentlig tænker jeg om folk har det samme "behov" som mig, jeg føler nemlig et ekstremt behov for at sige min negative mening om folk, og jeg fatter virkelig ikke hvorfor? 

Feks. hvis jeg ser en tråd med et barn jeg virkelig ikke syntes er særlig kønt, så har jeg løst til at skrive det, men gør det ikke, for hvad pokker skulle det gavne...... Forstår bare virkelig ikke hvorfor jeg har det sådan.... 

Det lyder da ret usympatisk... 

Kunne aldrig drømme om at sige en andens barn var grimt, ville godt nok blive ked af det hvis der var en der sagde til mig at Malou var grim.

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Hvad er det for nogen tråde du snakker om?

Aborter og koder.. Og jeg har ikke engang været vildt meget på baby.dk idag

Anmeld

3. marts 2011

Pige2009

Secrets skriver:

Det er jo ikke et spørgsmål om at hænge enkelte brugere ud. Der er tale om at stille en kritik mod en meget generel tendens, en ting som gentager sig ofte, og selvfølgelig skal der være plads til det. At folk så føler sig truffet og går helt bananas står for egen regning

Netop. Det er jo charmen ved et site som dette, og baby.dk er jo et debatforum, så der skal være plads og rum til forskellige meninger

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Netop. Det er jo charmen ved et site som dette, og baby.dk er jo et debatforum, så der skal være plads og rum til forskellige meninger

Præcist lige som min

Anmeld

3. marts 2011

Loa

Zette skriver:

Det lyder da ret usympatisk... 

Kunne aldrig drømme om at sige en andens barn var grimt, ville godt nok blive ked af det hvis der var en der sagde til mig at Malou var grim.

Nej men det er jo også det... Jeg kunne jo som sagt heller ikke finde på at skrive det, da jeg jo bestemt ikke ville bryde mig om at få det retur.... Undrer mig bare over jeg overhovedet har lysten til at skrive det.....

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Aborter og koder.. Og jeg har ikke engang været vildt meget på baby.dk idag

Abort-indlægget har jeg set, men den der med koder har jeg ikke set. Måske jeg lige skulle tjekke, hvad det er for noget.

Det er jo lidt svært at kommentere omkring noget, man ikke ved hvad er

Anmeld

3. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Præcist lige som min

Ja lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.