Sviner....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
32 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Anonym trådstarter

Nu har jeg flere gange idag, set at folk de død og pine skal lave et indlæg om, hvad der forarger dem ved andre brugere/folk..

Vil bare lige sige, at det forarger mig, at se andres indlæg om, hvad der minsandten forarger dem

Hilsen Zeus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Loa

Anonym skriver:

Nu har jeg flere gange idag, set at folk de død og pine skal lave et indlæg om, hvad der forarger dem ved andre brugere/folk..

Vil bare lige sige, at det forarger mig, at se andres indlæg om, hvad der minsandten forarger dem

Hilsen Zeus

Hehe kan godt lide du er ano men skriver hilsen zeus.....  

(Hvis zeus da er dit bruger navn selvf..) 

Anmeld

3. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

Hilsen Zeus

så så så...

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hehe kan godt lide du er ano men skriver hilsen zeus.....  

(Hvis zeus da er dit bruger navn selvf..) 

Det er det

Anmeld

3. marts 2011

Loa

Anonym skriver:

Hilsen Zeus

Men egentlig tænker jeg om folk har det samme "behov" som mig, jeg føler nemlig et ekstremt behov for at sige min negative mening om folk, og jeg fatter virkelig ikke hvorfor? 

Feks. hvis jeg ser en tråd med et barn jeg virkelig ikke syntes er særlig kønt, så har jeg løst til at skrive det, men gør det ikke, for hvad pokker skulle det gavne...... Forstår bare virkelig ikke hvorfor jeg har det sådan.... 

Anmeld

3. marts 2011

Fru Nielsen

Og nu er du så ikke et hak beder selv....

Anmeld

3. marts 2011

Sabina92

Loa skriver:

Men egentlig tænker jeg om folk har det samme "behov" som mig, jeg føler nemlig et ekstremt behov for at sige min negative mening om folk, og jeg fatter virkelig ikke hvorfor? 

Feks. hvis jeg ser en tråd med et barn jeg virkelig ikke syntes er særlig kønt, så har jeg løst til at skrive det, men gør det ikke, for hvad pokker skulle det gavne...... Forstår bare virkelig ikke hvorfor jeg har det sådan.... 

Må indrømme jeg også kan tænke sådan over nogle børn, men det er bare noget man holder for sig selv

Anmeld

3. marts 2011

Stumpen

Fru Nielsen skriver:

Og nu er du så ikke et hak beder selv....

Hun er kun halvano -hun skriver sit brigernavn til sidst i indlægget...

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hilsen Zeus

Til gengæld synes jeg det er kedeligt, at folk går bananas så snart folk ytrer en kritisk mening om noget herinde. Det er virkelig topfesent! Der skal da være plads til kritiske meninger også uden folk går i selvsving. Ellers bliver den her side fandme kedelig.

Anmeld

3. marts 2011

anjamichell@gmail.com

Og jeg forstår ikk hvorfor så mange skal være anonyme når de "sviner" andre...

Stå nu ved hvad I mener piger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.