Sviner....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Og nu er du så ikke et hak beder selv....

Nu er det jo også skrevet med et lettere ironisk islæt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Loa

Sabina92 skriver:

Må indrømme jeg også kan tænke sådan over nogle børn, men det er bare noget man holder for sig selv

Det er jo det.... Og kunne ikke drømme om at skrive det, for ville da aldrig selv høre hvis nogen syntes mit barn var grimt....

Men forstår bare ikke hvorfor jeg føler jeg har behovet/lysten til at skrive det.....

Anmeld

3. marts 2011

Fru Nielsen

Stumpen skriver:

Hun er kun halvano -hun skriver sit brigernavn til sidst i indlægget...

Havde jeg ik lige set.... Sorry!

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Anjamichell skriver:

Og jeg forstår ikk hvorfor så mange skal være anonyme når de "sviner" andre...

Stå nu ved hvad I mener piger...

Problemet er jo, at folk hele tiden opfatter det som svinere når det ikke er! Og det står altså for egen regning. Baby.dk tager jo hånd om de brugere, der sviner bag anonymiteten. Der er jo ikke tale om at svine nogen til, når man undrer sig over noget som er kritisk. Der må folk altså holde op at være så fintfølende (Og nej, det er ikke fordi jeg er en af)

Anmeld

3. marts 2011

Silas&Mille

Anonym skriver:

Nu har jeg flere gange idag, set at folk de død og pine skal lave et indlæg om, hvad der forarger dem ved andre brugere/folk..

Vil bare lige sige, at det forarger mig, at se andres indlæg om, hvad der minsandten forarger dem

Hilsen Zeus

Mon man er helt forkert på den hvis man læser dette indlæg som sarkasme og ironi ? 

LOL       

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Til gengæld synes jeg det er kedeligt, at folk går bananas så snart folk ytrer en kritisk mening om noget herinde. Det er virkelig topfesent! Der skal da være plads til kritiske meninger også uden folk går i selvsving. Ellers bliver den her side fandme kedelig.

Jeg synes også folk de skal have lov til at skrive præcist hvad der passer dem, men lige frem lave en helt seperat tråd om, hvad der forarger dem ved andre mennesker.... Ej men altså...... Lidt lige som den her tråd.. Istedet for bare at skrive det i de andre tråde hvor det er sket, så skal jeg da absolut lave min helt egen, for ellers bliver jeg måske overset. Og det er da rimelig vigtig, at alle kan se, hvor forarget jeg bliver, over andres forargede tråde

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

MoriSverige skriver:

Mon man er helt forkert på den hvis man læser dette indlæg som sarkasme og ironi ? 

LOL       

Bare en lille smule måske

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg synes også folk de skal have lov til at skrive præcist hvad der passer dem, men lige frem lave en helt seperat tråd om, hvad der forarger dem ved andre mennesker.... Ej men altså...... Lidt lige som den her tråd.. Istedet for bare at skrive det i de andre tråde hvor det er sket, så skal jeg da absolut lave min helt egen, for ellers bliver jeg måske overset. Og det er da rimelig vigtig, at alle kan se, hvor forarget jeg bliver, over andres forargede tråde

Det er jo ikke et spørgsmål om at hænge enkelte brugere ud. Der er tale om at stille en kritik mod en meget generel tendens, en ting som gentager sig ofte, og selvfølgelig skal der være plads til det. At folk så føler sig truffet og går helt bananas står for egen regning

Anmeld

3. marts 2011

Sabina92

Loa skriver:

Det er jo det.... Og kunne ikke drømme om at skrive det, for ville da aldrig selv høre hvis nogen syntes mit barn var grimt....

Men forstår bare ikke hvorfor jeg føler jeg har behovet/lysten til at skrive det.....

Hehehe.. Noo sådan har jeg det også, men tror bare det er fordi man ikke synes barnet er særlig kønt..

Men jeg ville da selv blive sindsyg ked af det hvis folk skrev det om mit barn..

Men altså alle kan jo ikke være lige kønne tænker det også om voksne de måske lige burde gør lidt ved sig selv eller ja, du ved?

Anmeld

3. marts 2011

Silas&Mille

Anonym skriver:

LOL 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.