Man ved man er gravid når......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

NinaNymannMadsen

Fru Nielsen skriver:

Det er heeelt vild nemt.... Jeg nøjes jo så ikke, så jeg vil rigtig gerne have enden champinon, porre eller andet lækkert i også. Men det er jo kun fantasien der sætter grænser.... MUMS!

ja. det vel smag og behag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

ønskebørn74

Fru Nielsen skriver:

Det er heeelt vild nemt.... Jeg nøjes jo så ikke, så jeg vil rigtig gerne have enden champinon, porre eller andet lækkert i også. Men det er jo kun fantasien der sætter grænser.... MUMS!

Jeg siger bare brocoli og røde peberfrugter... mums..

Anmeld

4. marts 2011

Fru Nielsen

ønskebarn74 skriver:

Jeg siger bare brocoli og røde peberfrugter... mums..

Mmmm ja det lyder også lækkert.... Takker for tippet!

Anmeld

4. marts 2011

NinaNymannMadsen

ønskebarn74 skriver:

Det er bare den nemmeste ret at lave... Her er opskriften jeg bruger..

Skræl kartofler efter behov og skræl så halvt så mange løg. Skær både løg og kartofler i skiver. Tag et ovnfast fad, og lig kartofler og løg i lag. Afslut med et lag løg.. Efter hvert lag både kartoffel og løg drysses med salt og peber.. Overhæld med piske fløde el. 18% madlavningsfløde så det næsten dækker og smid det i ovnen ved 175grader til kartoflerne er møre... Der kan tilsættes hvidløg og andre grøntsager hvis man lyster... Herhjemme er det et hit at nogle af lagene er stekt hakket oksekød... Så er det en ret i et fad, så nemt...

lyder også nemt.

Anmeld

4. marts 2011

ønskebørn74

Fru Nielsen skriver:

Mmmm ja det lyder også lækkert.... Takker for tippet!

Eller med lag af stegt hakket oksekød en ret i et fad... mums..

Anmeld

4. marts 2011

ønskebørn74

Astasmor skriver:

lyder også nemt.

Meget...

Anmeld

4. marts 2011

ønskebørn74

Fru Nielsen skriver:

Jaaa piger, nu sidder jeg her kl 21.34 og spiser blomkål med rejer og hjemmelavet dressing, tomater og agurk....

Ved 20.00 tiden fik jeg en hel utsyrlig lyst til det, kl 20.30 overgav jeg mig og kørte 15 km til nærmeste åbne butik for at købe ind til det og nu spiser jeg så jeg faktisk føler mig helt ulækker.....

Men fuuuuuuuuck man det smager godt.......

Under min graviditet hvor jeg nåede over halvejs, var jeg vild med drueagurker fra bouvais... Kunne æde et helt glas... Og kogte rødbeder... Havde sort lort af det.. Blev nervøs og rendte til lægen... Havde ikke lige tænkt på det... Så pinligt... GG...  Og så åd jeg grapefrugt med skræld og det hele...

Anmeld

4. marts 2011

Fru Nielsen

ønskebarn74 skriver:

Under min graviditet hvor jeg nåede over halvejs, var jeg vild med drueagurker fra bouvais... Kunne æde et helt glas... Og kogte rødbeder... Havde sort lort af det.. Blev nervøs og rendte til lægen... Havde ikke lige tænkt på det... Så pinligt... GG...  Og så åd jeg grapefrugt med skræld og det hele...

Haha, den med agurkerne kender jeg....

Pinligt og komme til lægen også er det pga rødbeder... Hihi!

Anmeld

4. marts 2011

ønskebørn74

Fru Nielsen skriver:

Haha, den med agurkerne kender jeg....

Pinligt og komme til lægen også er det pga rødbeder... Hihi!

Meget... Næste gang jeg kom, var der smil og indforståede blikke imellem dem... Så mon ikke de havde moret sig ved et møde el. over frokosten over mig... GGG...

Anmeld

4. marts 2011

liwsmor

170811 skriver:

HAHA det er nogle flippede ting i får lyst til

Jeg har ustyrligt meget lyst til grapefrugt, så det er bare en ting der ikke mangler herhjemme.

Men is, rejer og blomkål, og rødkål er ikke det der står på min liste

Men tilgengæld mange madvarer man pludselig springer over istedet!

Kom lige i tanke om en god lækkeri som jeg godt kan gå amok i.... KAKAOTOPPE fra netto. 

åh kakao toppe fra netto.. mums . jeg fik da lige lyst til dem af læse dit indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.