Man ved man er gravid når......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.880 visninger
37 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Fru Nielsen

Jaaa piger, nu sidder jeg her kl 21.34 og spiser blomkål med rejer og hjemmelavet dressing, tomater og agurk....

Ved 20.00 tiden fik jeg en hel utsyrlig lyst til det, kl 20.30 overgav jeg mig og kørte 15 km til nærmeste åbne butik for at købe ind til det og nu spiser jeg så jeg faktisk føler mig helt ulækker.....

Men fuuuuuuuuck man det smager godt.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

sweet

Fru Nielsen skriver:

Jaaa piger, nu sidder jeg her kl 21.34 og spiser blomkål med rejer og hjemmelavet dressing, tomater og agurk....

Ved 20.00 tiden fik jeg en hel utsyrlig lyst til det, kl 20.30 overgav jeg mig og kørte 15 km til nærmeste åbne butik for at købe ind til det og nu spiser jeg så jeg faktisk føler mig helt ulækker.....

jeg har selv lige haft et flip med mælkesnitter i dag

Anmeld

3. marts 2011

merichs

Fru Nielsen skriver:

Mmmmm lyder ellers lækkert

Anmeld

3. marts 2011

twinny

hehe.. ja, hvorfor ikk...

Kender det godt for tiden...

Anmeld

3. marts 2011

Filippa & Liva

he he ... hvor jeg dog kender det ...

manden har været sent ned til Fakta tre gange her til aften.

skal have frugt med flødeskum om lidt..

har sådan en kvalme så det er bare om at spise det man finder nogenlunde tiltrækkende..

Anmeld

3. marts 2011

Hvem?

Fru Nielsen skriver:

Da jeg var gravid begge gange spiste jeg på taostbrød æg med rødkål og peber - er ved at brække mig ved tanken om det nu efter graviditeterne.....

Anmeld

3. marts 2011

meem

Jeg fik sådan en lyst til softice med både jordbær og vanilleis.. så jeg købte mig en trefarvet is.. skar chokoladen fra og piskede de sidste sammen til en softice konsistens ...

Og mmh det smagte godt !

Anmeld

4. marts 2011

170811

HAHA det er nogle flippede ting i får lyst til

Jeg har ustyrligt meget lyst til grapefrugt, så det er bare en ting der ikke mangler herhjemme.

Men is, rejer og blomkål, og rødkål er ikke det der står på min liste

Men tilgengæld mange madvarer man pludselig springer over istedet!

Kom lige i tanke om en god lækkeri som jeg godt kan gå amok i.... KAKAOTOPPE fra netto. 

Anmeld

4. marts 2011

Lisette 84

Hahaha  Ihh hvor jeg dog husker det.. 

Med den ene graviditet spiste jeg et helt stort glas kapersbær eller til nød kapers... hver dag..... Og hver bid var som at komme i himlen.......   Hahaha

Med den anden, var det en bakke jordbær hver dag.......... Det er vildt...

Men jeg synes det er nogle fine ting du havde lyst til......... Det lyder da ganske sundt.....

Anmeld

4. marts 2011

Fru Nielsen

Lisette 84 skriver:

Hahaha  Ihh hvor jeg dog husker det.. 

Med den ene graviditet spiste jeg et helt stort glas kapersbær eller til nød kapers... hver dag..... Og hver bid var som at komme i himlen.......   Hahaha

Med den anden, var det en bakke jordbær hver dag.......... Det er vildt...

Men jeg synes det er nogle fine ting du havde lyst til......... Det lyder da ganske sundt.....

Ja altså så længe dressingen bliver lavet af en let cremfriche, så er det jo ganske sund... Der røg da alligevel et helt blomkål ned, og det er jo ikke så skidt enda.... Bortset fra det gav en pokkers dårlig mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.