Man ved man er gravid når......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Lisette 84

Hahaha....

Ja det giver det jo i de mængder.........  Men jeg tror nu alligevel at baby kun er glad for alle de dejlige sunde ting du "serverer"..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

NinaNymannMadsen

årh den kender jeg godt.
her er det dog salat og frugt jeg har lyst til hele tiden. og så har jeg bare i jeg ved ikk hvor lang tid haft lyst til flødekatofler, og det gider kæresten ikke lave og jeg kan ikke finde ud af det men trro jeg skal lære det så jeg kan få det.

Anmeld

4. marts 2011

Fru Nielsen

Astasmor skriver:

årh den kender jeg godt.
her er det dog salat og frugt jeg har lyst til hele tiden. og så har jeg bare i jeg ved ikk hvor lang tid haft lyst til flødekatofler, og det gider kæresten ikke lave og jeg kan ikke finde ud af det men trro jeg skal lære det så jeg kan få det.

Når jeg laver fløde kartofler gør jeg det på den nemme måde...

Jeg køber en pose kartoffel skiver, en monaysovs, mælk og løg og hvidløg...

Hælder posen i et ildfastfad, tilsætter løg jeg har skåret i stykker, lidt hvidløg, salt og peber også hælder jeg monaysovs og mælk henover også ind i ovnen....

det er nemt og smager SKØNT!

Anmeld

4. marts 2011

Fru Nielsen

Lisette 84 skriver:

Hahaha....

Ja det giver det jo i de mængder.........  Men jeg tror nu alligevel at baby kun er glad for alle de dejlige sunde ting du "serverer"..

Ja lige præcis, hun klager nok ikke derinde....

Anmeld

4. marts 2011

NinaNymannMadsen

Fru Nielsen skriver:

Når jeg laver fløde kartofler gør jeg det på den nemme måde...

Jeg køber en pose kartoffel skiver, en monaysovs, mælk og løg og hvidløg...

Hælder posen i et ildfastfad, tilsætter løg jeg har skåret i stykker, lidt hvidløg, salt og peber også hælder jeg monaysovs og mælk henover også ind i ovnen....

det er nemt og smager SKØNT!

ja det var da nemt. det må jeg kaste mig ud i. øvelse gør mester ikke sandt.

Anmeld

4. marts 2011

Anaglad

Jeg havde et flip med klementiner halvejs i graviditeten og her på det sidste har jeg været liiiidt for vild med fastelavnsboller...

Anmeld

4. marts 2011

Fru Nielsen

Astasmor skriver:

ja det var da nemt. det må jeg kaste mig ud i. øvelse gør mester ikke sandt.

Det er heeelt vild nemt.... Jeg nøjes jo så ikke, så jeg vil rigtig gerne have enden champinon, porre eller andet lækkert i også. Men det er jo kun fantasien der sætter grænser.... MUMS!

Anmeld

4. marts 2011

lounika

jeg må være en unormal gravid heheh...

har ikke haft kvalme eller dorlig på den måde

og ingen lyst til underlige ting. hmmm alså..  heheh

Anmeld

4. marts 2011

sweet

de der LU Tuc salt kiks er nu også gode som en lille snak i ny og næ

Anmeld

4. marts 2011

ønskebørn74

Astasmor skriver:

årh den kender jeg godt.

Det er bare den nemmeste ret at lave... Her er opskriften jeg bruger..

Skræl kartofler efter behov og skræl så halvt så mange løg. Skær både løg og kartofler i skiver. Tag et ovnfast fad, og lig kartofler og løg i lag. Afslut med et lag løg.. Efter hvert lag både kartoffel og løg drysses med salt og peber.. Overhæld med piske fløde el. 18% madlavningsfløde så det næsten dækker og smid det i ovnen ved 175grader til kartoflerne er møre... Der kan tilsættes hvidløg og andre grøntsager hvis man lyster... Herhjemme er det et hit at nogle af lagene er stekt hakket oksekød... Så er det en ret i et fad, så nemt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.