arhh gi mig dog styrken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2011

Moar2011

madagaskar skriver:

hvis jeg må indskyde en bemærkning - så er problemet med at den ene part flygter fra problemerne ved at tage på ferie, at det er den samme situation og de samme problemer man skal hjem til bagefter.

Den part der tager på ferie har taget et bevidst valg om at tænke over tingene - og har måske en ny indgangsvinkel til tingene bagefter. Men den part der har siddet derhjemme har jo ikke ændret indgangsvinklen på længere sigt.

Jaa, kan godt se hvad du mener ..

men hvad ska hun ellers for at hun selv kan finde ud af hvad hun ville.. og får at finde ud af om Rasmus virkelig har opgiven dem ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2011

sophiemy

Babyklar skriver:

Jaa, kan godt se hvad du mener ..

men hvad ska hun ellers for at hun selv kan finde ud af hvad hun ville.. og får at finde ud af om Rasmus virkelig har opgiven dem ..

Skriver kun som jeg gør fordi jeg selv har prøvet det. Man tror at man tager væk for at beslutte sig ... og der går ikke lang tid før telefonen bimler og bamler. Med lovning om at han vil ændre sig tager man glad tilbage ...

Problemet er bare at han i mit tilfælde ikke gjorde andet end at ringe/sms - da jeg kom hjem var han også sød. Men efter 7 dage var alt tilbage til "normalen".

Og når jeg senere har tænkt det igennem, så er det jo klart - dor det eneste han behøvede at gøre var at love ting - for jeg ville SÅ gerne tro på ham. Jeg er bange for at trådstarter står i nogenlunde samme situation... desværre

Anmeld

4. marts 2011

Moar2011

madagaskar skriver:

Skriver kun som jeg gør fordi jeg selv har prøvet det. Man tror at man tager væk for at beslutte sig ... og der går ikke lang tid før telefonen bimler og bamler. Med lovning om at han vil ændre sig tager man glad tilbage ...

Problemet er bare at han i mit tilfælde ikke gjorde andet end at ringe/sms - da jeg kom hjem var han også sød. Men efter 7 dage var alt tilbage til "normalen".

Og når jeg senere har tænkt det igennem, så er det jo klart - dor det eneste han behøvede at gøre var at love ting - for jeg ville SÅ gerne tro på ham. Jeg er bange for at trådstarter står i nogenlunde samme situation... desværre

Ja, kan faktisk godt se hvad du mener .. og så lover mhan igen og igen ,og hun kommer hjem og så starter det forfra ..

har ikke lige prøvet det, ligesom jer.. men kan godt følge dig egentlig nu hvor du siger det .

Anmeld

4. marts 2011

Mia&Allan

quar20 skriver:

Det kunne god tænkes jeg tog dig på ordet og besøgte jer

Du kommer bare søde... Er alene i weekenden og næste uge har jeg kun planer mandag morgen og onsdag formiddag... Men efter d. 15, skal det nok være weekend søde..... Men jeg er her, du kan altid skrive hvis du har brug for det og du er altid velkommen

Anmeld

4. marts 2011

tinasmor

Kirle skriver:

Tror du skal give dig selv noget mere tid. I er inde i en svær tid med en masse omvæltninger også det at være forældre til to små børn.

jeg synes du skal slå koldt vand i blodet og så vente indtil du er sikker på enten det ene eller det andet

Anmeld

4. marts 2011

quar20

ladydan1 skriver:

Jeg har også læst dit første indlæg og jeg synes du skal passe på med ikke at kæmpe for kampens skyld!

Jeg VED det er møgsvært at "give op" men prøv lige at se på dine drenge..hvornår er de mest glade..hvornår er Du mest glad?

Måske i har brug for en pause fra hinanden..måske i kan være kærester men ikke bo sammen, men lige nu kører du jo dig selv mere og mere ned for at tilfredsstille alle andres behov - hvor er DU henne??

Jeg kan slet ikke have at han bruger omvendt psykologi på at fortælle at det er dejligt at komme hjem til et rengjort hus og at HAN ikke gider gøre rent 18.30... hvis han var alene, hvem skulle SÅ gøre det??

Er det ikke et fælles hus? Er i ikke fælles om opgaverne, fælles om det arbejde der nu er i at have børn og hus så ER du jo allerede enlig mor.

Jeg synes også det siger SÅ meget at han ikke ved om han vil kæmpe for jer...tilgengæld synes jeg at hans opførsel viser at han ikke vil. Han virker ikke glad og tilfreds og det går primært ud over jeres dreng.

Jeg ved det er svært, men prøv at sætte dig til at læse dine indlæg igen, med lidt mere objektive briller og mærk så efter hvad du føler, for jeg tror mere det er et spørgsmål om usikkerhed for fremtiden end dine følelser lige nu.. altså du ved hvad du har men ikke hvad du får.

Jeg ved det ikke er nemt..og ja man kæmper virkelig, men man kan ikke kæmpe alene for at redde et forhold hvor man er 2.

Knus 

Sisse

Ja det aner jeg faktisk ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.