quar20 skriver:
Tak alle sammen hvor er i altså bare søde... 
Jeg syntes bare problemet ligger i at han IKKE VED om han har lyst til at kæmpe for vores forhold..!! Sagde til ham at jeg syntes det kun var MIG der kæmpede for at få en hverdag til at kører - og ikke mindst kæmpe for at vi får tid sammen om aftenen sådan vi netop kan nå at være "kærester" - men det sker ALDRIG, fordi han så lige har et lorte spil på hans lorte computer han skal spille færdig. Ellers også smutter han bare uden videre..!!
Eks. onsdag kørte jeg forbi min kære moster efter en kop kaffe og for at lufte mine tanker og lette hjertet lidt..!! Jeg skriver en sms at han blir nød til at hente Tino fra dp, fordi Liam netop har skidt igennem og derfor skal vaskes og ha nyt tøj på..!! Han skriver : OK....!! HMM
Sådan skriver han ellers aldrig..!! Jeg skriver så små 15min efter at Liam er blevet møg sulten og at jeg lige giver ham mad inden vi kører..!! Får så den her sms:
Altså vi skal jo ligesom ha mad herhjemme, og du har ikke gjort rent endnu - hvornår har du tænkt dig det skal gøres? - Hvad med vasketøj? Har du vasket mit arbejdestøj? - Du skal være hjemme så du kan lave aftesnmad til kl. 17.30 for Tino skal i bad..!!
ØHHHHHHHH.. Hør her mester det er fandme IKKE et hotel..!! Valgte ikke at svarer på den sms for blev total underlig i kroppen efter at ha læst den sms..!! Om aftenen tog jeg så en snak med ham og forklarede at han altså ikke sku eller ku forvente at jeg gjorde alt.. Selvom jeg går hjemme - så er der stadig mange ting der skal gøres, og hvis jeg ikke når 1 ting eller 2 ting i løbet af dagen jamen så må jeg jo gøre det dagen efter..!! JEG ELSKER at gøre rent, ELSKER at lave mad, ELSKER at vaske tøj og ELSKER at vores hjem altid er pænt og ryddet - men come on - jeg er ikke ansat som rengøringskone, mad-mutter, eller vaskekone..!! Så får jeg bare svaret : Jamen JEG gider ihvertfald ikke gå igang med rengøringen kl. 18.30 om aftenen når jeg har været på job..!!
Amen altså vi snakker to forskellige sprog syntes jeg...!! Dagen efter altså torsdag - er han så kærlig og siger hvor dejligt det er at komme hjem til et rengjort hjem, vasketøjet vasket, tørret og lagt på plads, maden står klar, ja alt er klart..!! Jeg gør det absolut IKKE for hans skyld - jeg gør det for min egen skyld - for drengenes skyld..!! Men hvor blir jeg bare ked af den måde han egentlig kan være på...!!
Desuden bad jeg ham ENDNU engang om en timeout igår - nogle af jer læste det i den sidste tråd om vores forhold..!! Han råbte simpelthen voldsomt af Tino fordi han væltede hans kop mælk fuldstændig bevist.. ( ja vi har trodsalderen herhjemme )..!! Jeg siger til Tino :Nej skat det vil mor ikke have. Fjerner hans kop og talerken og siger. Så må vi hente en ny..!! - Og Rasmus tændte fuldstændig af så Tino blev mere og mere hvid i ansigtet..!! Så bad jeg ham om en timeout ( så skal han lige gå ud og trække luft, kører en tur, sparke dæk ) eller hva dælen han nu har i sinde at lave..!! - da han kom tilbage sad jeg med drengene på gulvet på en dyne, og vi RÅHYGGEDE og grinte og legede..!! Men ØV han er stadig sur og tvær..!!
Han ødelægger bare så meget ved drengene og mig ved at være på den måde.. - han har ALDRIG været sådan ALDRIG..!!
Lige nu sidder jeg bare og har lyst til at søge en lejlighed inde i Randers også siger BANG jeg ahr søgt, jeg har fået og vi ses..!! Men jeg er bare slet ikke personen der giver op så let - jeg kæmper og kæmper indtil jeg ikke kan mere..!! Ærligt så tror jeg også jeg er ved at nå til det punkt hvor jeg bare ikke ved hvad jeg skal gøre..!!

Jeg har også læst dit første indlæg og jeg synes du skal passe på med ikke at kæmpe for kampens skyld!
Jeg VED det er møgsvært at "give op" men prøv lige at se på dine drenge..hvornår er de mest glade..hvornår er Du mest glad?
Måske i har brug for en pause fra hinanden..måske i kan være kærester men ikke bo sammen, men lige nu kører du jo dig selv mere og mere ned for at tilfredsstille alle andres behov - hvor er DU henne??
Jeg kan slet ikke have at han bruger omvendt psykologi på at fortælle at det er dejligt at komme hjem til et rengjort hus og at HAN ikke gider gøre rent 18.30... hvis han var alene, hvem skulle SÅ gøre det??
Er det ikke et fælles hus? Er i ikke fælles om opgaverne, fælles om det arbejde der nu er i at have børn og hus så ER du jo allerede enlig mor.
Jeg synes også det siger SÅ meget at han ikke ved om han vil kæmpe for jer...tilgengæld synes jeg at hans opførsel viser at han ikke vil. Han virker ikke glad og tilfreds og det går primært ud over jeres dreng.
Jeg ved det er svært, men prøv at sætte dig til at læse dine indlæg igen, med lidt mere objektive briller og mærk så efter hvad du føler, for jeg tror mere det er et spørgsmål om usikkerhed for fremtiden end dine følelser lige nu.. altså du ved hvad du har men ikke hvad du får.
Jeg ved det ikke er nemt..og ja man kæmper virkelig, men man kan ikke kæmpe alene for at redde et forhold hvor man er 2.
Knus
Sisse