arhh gi mig dog styrken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.766 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

quar20

er ved at blive SINDSYG...

Giv mig dog styrken til at finde ud af hvad jeg virkelig ønsker..

Giv mig dog styrken til at mærke efter inde i mit hjerte hvilke følelser der gemmer sig..!!

Giv mig dog styrken til at sige fra når der er behov for det..!!

Arhh kan bar emærke jeg er i vildrede.. Egentlig havde jeg besluttet mig for at sige STOP - for godt 2 dage siden . men om natten hvor Liam vågnede og græd, lå Rasmus der og snorkede ved siden af..!! Så på ham mens jeg trøstede Liam og tænke så : Jamen hallo.. lige den snorken der skal jeg undværer hvis jeg går fra ham..!!

ARHH er ved at blive skør...!!

Undskyld for et meget rodet indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

<3

Tror du skal give dig selv noget mere tid. I er inde i en svær tid med en masse omvæltninger også det at være forældre til to små børn.

jeg synes du skal slå koldt vand i blodet og så vente indtil du er sikker på enten det ene eller det andet

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

Åhh søde jeg kan slet ikke forestille dig hvor svært det må være! Jeg vil i hvert fald sige at du ikke skal gøre noget før du er 100% sikker. Hvordan du bliver det, er jo så spørgsmålet

Hvad siger Rasmus til det hele? Var han ikke i tvivl om, om han ville arbejde for det? Det synes jeg siger en hel del

Anmeld

3. marts 2011

LinLin

Jeg ved ikke hvad det er for problemer I tumler med, så vil bare give et !!

Anmeld

3. marts 2011

henh01

Lyder da godt nok ikke rart sådan som du har det,.

Har du snakket med manden om hvordan du har det? Tænker at når man lige er blevet forældre for anden gang, så fylder børn/baby jo nærmest hele ens liv og det kan måske derfor være svært at finde tid til kærlighed. Måske er det fordi I ikke har vist hinanden at I elsker hinanden og givet jer lov til også at være kærester?

Anmeld

3. marts 2011

frk Jensen

quar20 skriver:

er ved at blive SINDSYG...

Giv mig dog styrken til at finde ud af hvad jeg virkelig ønsker..

Giv mig dog styrken til at mærke efter inde i mit hjerte hvilke følelser der gemmer sig..!!

Giv mig dog styrken til at sige fra når der er behov for det..!!

Arhh kan bar emærke jeg er i vildrede.. Egentlig havde jeg besluttet mig for at sige STOP - for godt 2 dage siden . men om natten hvor Liam vågnede og græd, lå Rasmus der og snorkede ved siden af..!! Så på ham mens jeg trøstede Liam og tænke så : Jamen hallo.. lige den snorken der skal jeg undværer hvis jeg går fra ham..!!

ARHH er ved at blive skør...!!

Undskyld for et meget rodet indlæg

Jeg VED lige præcis hvordan du har det søde...

Mærk godt efter, hvordan du har det... for dig og drengene skal have det godt, og ikke mindst, så skal DU være glad :)

Skriv hvis du har brug for at få luft..

Stort Knus...

Anmeld

3. marts 2011

Fru Nielsen

Åhh smukke, jeg ville ønske jeg kunne gøre noget for at lette dine skulder.... Jeg håber så inderligt i sammen snart kan finde ud af hvad der skal ske med jer to, for det her slider dig op dag efter dag og det fortjener du ikke.....

Som før skrevet, så sig til hvis jeg kan gøre noget, om ikke andet så bare lytte lytte lytte.....

Kyss og kram til dig

Anmeld

3. marts 2011

Ryberg

Det er hårdt, det er svært, det er træls!

Så mange ting sker når man får børn...

Jeg plejer at sige og har altid sagt, hold det første år ud.... Når man kommer om på den anden side af barnets 1 år, er der så mange ting der bliver nemmere....

For pokker, hvor kender man bare mange der går fra hinanden lige efter de har fået børn eller i løbet af 0 års alderen, og jeg synes det er PISSE ærgerligt...

Slå koldt vand i blodet, ignorer ham.. det skal nok gå væk igen

Anmeld

4. marts 2011

quar20

Tak alle sammen hvor er i altså bare søde...

Jeg syntes bare problemet ligger i at han IKKE VED om han har lyst til at kæmpe for vores forhold..!!  Sagde til ham at jeg syntes det kun var MIG der kæmpede for at få en hverdag til at kører - og ikke mindst kæmpe for at vi får tid sammen om aftenen sådan vi netop kan nå at være "kærester" - men det sker ALDRIG, fordi han så lige har et lorte spil på hans lorte computer han skal spille færdig. Ellers også smutter han bare uden videre..!!

Eks. onsdag kørte jeg forbi min kære moster efter en kop kaffe og for at lufte mine tanker og lette hjertet lidt..!! Jeg skriver en sms at han blir nød til at hente Tino fra dp, fordi Liam netop har skidt igennem og derfor skal vaskes og ha nyt tøj på..!! Han skriver : OK....!! HMM  Sådan skriver han ellers aldrig..!! Jeg skriver så små 15min efter at Liam er blevet møg sulten og at jeg lige giver ham mad inden vi kører..!! Får så den her sms:

Altså vi skal jo ligesom ha mad herhjemme, og du har ikke gjort rent endnu - hvornår har du tænkt dig det skal gøres? - Hvad med vasketøj? Har du vasket mit arbejdestøj? - Du skal være hjemme så du kan lave aftesnmad til kl. 17.30 for Tino skal i bad..!!

ØHHHHHHHH.. Hør her mester det er fandme IKKE et hotel..!! Valgte ikke at svarer på den sms for blev total underlig i kroppen efter at ha læst den sms..!! Om aftenen tog jeg så en snak med ham og forklarede at han altså ikke sku eller ku forvente at jeg gjorde alt.. Selvom jeg går hjemme - så er der stadig mange ting der skal gøres, og hvis jeg ikke når 1 ting eller 2 ting i løbet af dagen jamen så må jeg jo gøre det dagen efter..!! JEG ELSKER at gøre rent, ELSKER at lave mad, ELSKER at vaske tøj og ELSKER at vores hjem altid er pænt og ryddet - men come on - jeg er ikke ansat som rengøringskone, mad-mutter, eller vaskekone..!! Så får jeg bare svaret : Jamen JEG gider ihvertfald ikke gå igang med rengøringen kl. 18.30 om aftenen når jeg har været på job..!!

Amen altså vi snakker to forskellige sprog syntes jeg...!! Dagen efter altså torsdag - er han så kærlig og siger hvor dejligt det er at komme hjem til et rengjort hjem, vasketøjet vasket, tørret og lagt på plads, maden står klar, ja alt er klart..!! Jeg gør det absolut IKKE for hans skyld - jeg gør det for min egen skyld - for drengenes skyld..!! Men hvor blir jeg bare ked af den måde han egentlig kan være på...!!

Desuden bad jeg ham ENDNU engang om en timeout igår - nogle af jer læste det i den sidste tråd om vores forhold..!! Han råbte simpelthen voldsomt af Tino fordi han væltede hans kop mælk fuldstændig bevist.. ( ja vi har trodsalderen herhjemme )..!! Jeg siger til Tino :Nej skat det vil mor ikke have. Fjerner hans kop og talerken og siger. Så må vi hente en ny..!! - Og Rasmus tændte fuldstændig af så Tino blev mere og mere hvid i ansigtet..!! Så bad jeg ham om en timeout ( så skal han lige gå ud og trække luft, kører en tur, sparke dæk ) eller hva dælen han nu har i sinde at lave..!! - da han kom tilbage sad jeg med drengene på gulvet på en dyne, og vi RÅHYGGEDE og grinte og legede..!! Men ØV han er stadig sur og tvær..!!

Han ødelægger bare så meget ved drengene og mig ved at være på den måde.. - han har ALDRIG været sådan ALDRIG..!!

Lige nu sidder jeg bare og har lyst til at søge en lejlighed inde i Randers også siger BANG jeg ahr søgt, jeg har fået og vi ses..!! Men jeg er bare slet ikke personen der giver op så let - jeg kæmper og kæmper indtil jeg ikke kan mere..!! Ærligt så tror jeg også jeg er ved at nå til det punkt hvor jeg bare ikke ved hvad jeg skal gøre..!!

Anmeld

4. marts 2011

2babygirls

Det må være så skide svært at have dine sko på for tiden, og kan slet ikke sætte mig ind i det.

MEN, når han er som han er, så ville jeg bare også sige stop og tænke på mig selv og mit barn. Det er slet slet ikke fair at han tror du bare er der for ham og ikke skal have noget igen.

DU giver SÅ meget af dig selv, både til dine børn, ham og jeres hjem. Nej, han har været på job hele dagen, og ja så er det jo ikke fedt at komme hjem og skulle gøre rent, lave mad og lege med ungerne. MEN du har skam også "arbejdet" hele dagen med Liam, og oveni har du måske endda haft tid til mad, rengøring og oprydning.

Når man vælger at få børn, er dagen bare ikke så lang som den har været, og derfor er der mere stress på på færre timer. Sådan føles det nogle gange. men så må man sku bare hjælpes ad, og få det overstået så man kan smide sig i sofaen sammen og hygge og slappe heeeelt af sammen.

Synes virkeligt du skal se om du ikke kan få nogle timers frisk luft hvor du virkelig mærker efter helt inde i dig, og ser om det virkelig er det bedste du kan få ud af dit liv, eller om der bare venter en endnu mere skøn og kærlig fyr derude på dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.