Synes det er underligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Hailiesmom11

Anonym skriver:

vi har haft snakken masser af gange og han lytter ikke til mig, han lukker af eller bliver sur over at jeg kan finde på at antyde sådan noget..

Jamen jeg kan kun nikke genkendende til det, min kæreste har så desværre bare været mig utro en gang så min bekymring vil altid ligge der om han kunne finde på at gøre det igen.
Men han hører da efter når jeg siger noget og han vil gerne forstå min bekymring, men mænd tænker altså ikke ret meget på sådan noget som kvinder gør, det er i hvert fald hvad han har sagt til mig...
Selvom min kæreste nu også kan bekymre sig om jeg kunne være ham utro, men hans eks var ham også konstant utro så tror det har noget med det at gøre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

cn33

Anonym skriver:

altid noget han forstod dig.. Min kæreste forstår mig ikke når jeg forsøger at snakke om det..

så vil jeg godt nok begynde at have min mistanke, jeg vil nok sige til ham at du har noget du gerne vil snakke om, og bliver han sur vil jeg nok sige at jeg ik ser anden udvej end at forlade ham og så må du køre sagen igemmen stats amt  

Anmeld

3. marts 2011

Giraffen

Anjamichell skriver:

Nåh?! Hold da op det var godt nok billigt!!

ja det er helt fantastisk - nogle er op omkring 5.000 det gav vi for en 3'er på 76 kvm, men der er strenge regler i Århus om at boligforeningerne ikke må tjene penge på boligerne kun til vedligholdelse, så det er rigtig godt

Anmeld

3. marts 2011

Giraffen

Anonym skriver:

ja det er alligevel lidt for langt væk for mig..

hihi ja det ka jeg godt se, men jeg håber du finder en løsning på den ene eller anden måde - og opdater gerne når han engang gir lyd fra sig

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

hihi ja det ka jeg godt se, men jeg håber du finder en løsning på den ene eller anden måde - og opdater gerne når han engang gir lyd fra sig

han gav lyd fra sig ved 22 tiden og sagde at han havde været ovre at spise?? Der er ingen madsteder der har åbent på det tidspunkt og desuden kan jeg ikke forstå hvorfor han først spiser så sent når han fik læsset af kl 16.. Jeg undrede mig endnu mere og sagde det til ham og han blev så sur over at jeg tvivlede på ham og smækkede røret på.. Ikke lige det jeg havde håbet på..

Men han kommer til at forklare sig når han kommer hjem idag..

Anmeld

4. marts 2011

Giraffen

Anonym skriver:

han gav lyd fra sig ved 22 tiden og sagde at han havde været ovre at spise?? Der er ingen madsteder der har åbent på det tidspunkt og desuden kan jeg ikke forstå hvorfor han først spiser så sent når han fik læsset af kl 16.. Jeg undrede mig endnu mere og sagde det til ham og han blev så sur over at jeg tvivlede på ham og smækkede røret på.. Ikke lige det jeg havde håbet på..

eeej hvor er han bare en klovn

iiiha man skal altså behandle hinanden godt, bliver helt sur på ham nu

sender dig lige en maaaaasse styrke så du ka gøre det der er bedst for dig og barnet

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

eeej hvor er han bare en klovn

iiiha man skal altså behandle hinanden godt, bliver helt sur på ham nu

sender dig lige en maaaaasse styrke så du ka gøre det der er bedst for dig og barnet

Er bange for at jeg bliver nødt til at flytte fra ham.. Men er nødt til at vide hvor jeg står økonomisk først..

Jeg ved at jeg får dobbelt su og ekstra børnepenge hver 3 måned, men andet ved jeg faktisk ikke.. Og skal kommunen hjælpe mig med at finde noget andet når jeg ellers kommer til at stå på gaden emd et lille barn??

Anmeld

4. marts 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Øhhhhhhhhh.....(kommenterer kun på aktuelle situation, det andet må du afgøre med dig selv)

Kender selv til en chauffør, som har lange arbejdsdage, som skal læsse af kl. 16-17-stykker, og der skal ikke gå ret meget galt, så trækker det ud, og det kan tage mange timer.

Nu ved jeg ikke, hvor han kører - men vil da godt nok undre mig, hvis han ikke kan finde noget at spise kl. 21 om aftenen, det kan man stort set over hele Danmark (og ham, jeg kender, kører så langt ude det overhovedet kan lade sig gøre, man kommer ikke længere væk fra civilisationen), der er altid en tank eller Mac eller den lokale købmand eller lignende...

Prøv lige at tænke dig til, at manden har arbejdet hele dagen, han har måske skændes lidt med chefen, der er måske noget, der er gået i stykker, han er kørt forkert nogle gange, han er sulten og træt, og han skal lave papirarbejde, mens han holder og venter på aflæsning, han skal afpasse køre-/hviletid og læsse af og på, problemer med af- og tilkobling og 1000 andre ting..........og så skal han have ballade fra en sur kone, fordi han har prioriteret at få noget at spise og ikke har tænkt på at ringe med det samme - jeg tror faktisk, at jeg havde smækket røret på meget hurtigere!

Måske du skulle tage med ham ud at køre - så bliver du MEGET klogere, det er altså ikke så nemt, som det ser ud til.

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Øhhhhhhhhh.....(kommenterer kun på aktuelle situation, det andet må du afgøre med dig selv)

Kender selv til en chauffør, som har lange arbejdsdage, som skal læsse af kl. 16-17-stykker, og der skal ikke gå ret meget galt, så trækker det ud, og det kan tage mange timer.

Nu ved jeg ikke, hvor han kører - men vil da godt nok undre mig, hvis han ikke kan finde noget at spise kl. 21 om aftenen, det kan man stort set over hele Danmark (og ham, jeg kender, kører så langt ude det overhovedet kan lade sig gøre, man kommer ikke længere væk fra civilisationen), der er altid en tank eller Mac eller den lokale købmand eller lignende...

Prøv lige at tænke dig til, at manden har arbejdet hele dagen, han har måske skændes lidt med chefen, der er måske noget, der er gået i stykker, han er kørt forkert nogle gange, han er sulten og træt, og han skal lave papirarbejde, mens han holder og venter på aflæsning, han skal afpasse køre-/hviletid og læsse af og på, problemer med af- og tilkobling og 1000 andre ting..........og så skal han have ballade fra en sur kone, fordi han har prioriteret at få noget at spise og ikke har tænkt på at ringe med det samme - jeg tror faktisk, at jeg havde smækket røret på meget hurtigere!

Måske du skulle tage med ham ud at køre - så bliver du MEGET klogere, det er altså ikke så nemt, som det ser ud til.

Jeg HAR været med ham ude at køre, og det han kørte med torsdag er noget han har kørt mange gange før på samme strækning.. Da han kom hjem idag indrømmede han selv at han bare havde siddet på et cafeteria og drukket øl med ham der kørte følgebilen fordi han havde fødselsdag.. Han er ikke i telefonisk kontakt med chefen ret tit, og det er sjældent hun skælder ud!! Når jeg synes det er underligt at han ikke giver lyd fra sig så er det sq fordi at han PLEJER at gøre det..

Desuden kører min kæreste blokvogn, som han SELV læsser af og på og skal derfor ikke vente på at der kommer nogen og gøre det, og jeg ved hvor lang tid det tager at læsse det af han havde med igår for jeg har selv været med på den tur et par gange under min barsel..

Fint du havde smækekt på noget hurtigere, men ved du hvad det havde jeg ikke for jeg har faktisk respekt for den person jeg snakker med, og jeg skældte ikke ud, jeg undrede mig!! Der er en STOR forskel!!

Anmeld

7. marts 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Er bange for at jeg bliver nødt til at flytte fra ham.. Men er nødt til at vide hvor jeg står økonomisk først..

Jeg ved at jeg får dobbelt su og ekstra børnepenge hver 3 måned, men andet ved jeg faktisk ikke.. Og skal kommunen hjælpe mig med at finde noget andet når jeg ellers kommer til at stå på gaden emd et lille barn??

jeg ved desværre ikke særlig meget om kommunens forpligtelser i sådan en situation - men man kan altid tage kontakt til dem og forhøre sig om de muligheder man har, evt kan en snak med lægen være en god indledning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.