Anonym skriver:
han gav lyd fra sig ved 22 tiden og sagde at han havde været ovre at spise?? Der er ingen madsteder der har åbent på det tidspunkt og desuden kan jeg ikke forstå hvorfor han først spiser så sent når han fik læsset af kl 16.. Jeg undrede mig endnu mere og sagde det til ham og han blev så sur over at jeg tvivlede på ham og smækkede røret på..
Ikke lige det jeg havde håbet på..
Men han kommer til at forklare sig når han kommer hjem idag..
Øhhhhhhhhh.....(kommenterer kun på aktuelle situation, det andet må du afgøre med dig selv)
Kender selv til en chauffør, som har lange arbejdsdage, som skal læsse af kl. 16-17-stykker, og der skal ikke gå ret meget galt, så trækker det ud, og det kan tage mange timer.
Nu ved jeg ikke, hvor han kører - men vil da godt nok undre mig, hvis han ikke kan finde noget at spise kl. 21 om aftenen, det kan man stort set over hele Danmark (og ham, jeg kender, kører så langt ude det overhovedet kan lade sig gøre, man kommer ikke længere væk fra civilisationen), der er altid en tank eller Mac eller den lokale købmand eller lignende...
Prøv lige at tænke dig til, at manden har arbejdet hele dagen, han har måske skændes lidt med chefen, der er måske noget, der er gået i stykker, han er kørt forkert nogle gange, han er sulten og træt, og han skal lave papirarbejde, mens han holder og venter på aflæsning, han skal afpasse køre-/hviletid og læsse af og på, problemer med af- og tilkobling og 1000 andre ting..........og så skal han have ballade fra en sur kone, fordi han har prioriteret at få noget at spise og ikke har tænkt på at ringe med det samme - jeg tror faktisk, at jeg havde smækket røret på meget hurtigere!
Måske du skulle tage med ham ud at køre - så bliver du MEGET klogere, det er altså ikke så nemt, som det ser ud til.