Giraffen skriver:
lyder ikke som et forhold der gør dig noget som helst godt
Tror du ikke også at jo længere tid du bliver der, jo mere ødelagt bliver du følelsesmæssigt og jo sværere bliver det at komme derfra (ond ond spiral) ?
mht at ha råd er der så nogen i nærheden som du kan flytte over til midlertidig? Og kniver det helt med at ha råd og man ikke bor nogen steder kan kommunen så hjælpe?
Jeg har kun min søster i nærheden, og hun er enlig mor hvilket vil betyde at hun mister alle sine tilskud hvis jeg flytter ind hos hende..
Jeg ved ikke om kommunen kan hjælpe mig, og hvis jeg skal have det til at hænge sammen med aflevering af barn osv inden skolen og hentning bagefter så er jeg jo også tvunget til at skifte kommune, og så ved jeg slet ikke hvordan jeg står..
Banken vil ikke hjælpe da jeg i forvejen har et ret stort lån fra tidligere indskud..
Men ja en ond ond spiral, men hans forældre er nok også med til at gøre at jeg bliver, for jeg har ingen kontakt til min familie udover min søster og mormor på grund af en familiestrid som ikke bare lige kan afsluttes.. han familie er de eneste jeg har
Anmeld