Synes det er underligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

det lyder ikke til at du har det godt i det forhold

er han til at snakke med om det? og må jeg spørge hvorfor i er sammen? var det sådan tilfældigheder eller er/var der kærlighed?

Har det ikke godt længere nej..

Der var rigtig meget kærlighed i starten, og det er der også stadig fra min side.. Jeg elsker ham, ellers ville jeg jo heller ikke være så skide urolig for om han nu lavet noget med en anden..

Da jeg mødte ham var jeg sikker på at han var MANDEN, men jeg er bare ikke så sikker mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Har det ikke godt længere nej..

Der var rigtig meget kærlighed i starten, og det er der også stadig fra min side.. Jeg elsker ham, ellers ville jeg jo heller ikke være så skide urolig for om han nu lavet noget med en anden..

Da jeg mødte ham var jeg sikker på at han var MANDEN, men jeg er bare ikke så sikker mere..

der er bare heller ikke noget værre, end når kæresten ændrer sig så meget - havde han altid været sådan var det noget helt andet...

øvøvøv har i prøvet at ta en lang snak om det?

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

der er bare heller ikke noget værre, end når kæresten ændrer sig så meget - havde han altid været sådan var det noget helt andet...

øvøvøv har i prøvet at ta en lang snak om det?

Har forsøgt at snakke med ham om det ja, men han lukker enten helt i eller også lover han guld og grønne skove..

Hvorfor er jeg også så skide bundet af ham? Det kan godt irritere mig lidt, jeg har aldrig været afhængige af nogen før, jeg har klaret mig selv de sidste 5 år uden nogen til at fortælle mig hvordan tingene skulle gøres, og så pludselig ændrer alt sig og jeg er så bundet på hænder og fødder at jeg ikke har råd til at flytte..

Anmeld

3. marts 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Har forsøgt at snakke med ham om det ja, men han lukker enten helt i eller også lover han guld og grønne skove..

Hvorfor er jeg også så skide bundet af ham? Det kan godt irritere mig lidt, jeg har aldrig været afhængige af nogen før, jeg har klaret mig selv de sidste 5 år uden nogen til at fortælle mig hvordan tingene skulle gøres, og så pludselig ændrer alt sig og jeg er så bundet på hænder og fødder at jeg ikke har råd til at flytte..

lyder ikke som et forhold der gør dig noget som helst godt

Tror du ikke også at jo længere tid du bliver der, jo mere ødelagt bliver du følelsesmæssigt og jo sværere bliver det at komme derfra (ond ond spiral) ?

mht at ha råd er der så nogen i nærheden som du kan flytte over til midlertidig? Og kniver det helt med at ha råd og man ikke bor nogen steder kan kommunen så hjælpe?

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

lyder ikke som et forhold der gør dig noget som helst godt

Tror du ikke også at jo længere tid du bliver der, jo mere ødelagt bliver du følelsesmæssigt og jo sværere bliver det at komme derfra (ond ond spiral) ?

mht at ha råd er der så nogen i nærheden som du kan flytte over til midlertidig? Og kniver det helt med at ha råd og man ikke bor nogen steder kan kommunen så hjælpe?

Jeg har kun min søster i nærheden, og hun er enlig mor hvilket vil betyde at hun mister alle sine tilskud hvis jeg flytter ind hos hende..

Jeg ved ikke om kommunen kan hjælpe mig, og hvis jeg skal have det til at hænge sammen med aflevering af barn osv inden skolen og hentning bagefter så er jeg jo også tvunget til at skifte kommune, og så ved jeg slet ikke hvordan jeg står.. Banken vil ikke hjælpe da jeg i forvejen har et ret stort lån fra tidligere indskud..

Men ja en ond ond spiral, men hans forældre er nok også med til at gøre at jeg bliver, for jeg har ingen kontakt til min familie udover min søster og mormor på grund af en familiestrid som ikke bare lige kan afsluttes.. han familie er de eneste jeg har

Anmeld

3. marts 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg har kun min søster i nærheden, og hun er enlig mor hvilket vil betyde at hun mister alle sine tilskud hvis jeg flytter ind hos hende..

Jeg ved ikke om kommunen kan hjælpe mig, og hvis jeg skal have det til at hænge sammen med aflevering af barn osv inden skolen og hentning bagefter så er jeg jo også tvunget til at skifte kommune, og så ved jeg slet ikke hvordan jeg står.. Banken vil ikke hjælpe da jeg i forvejen har et ret stort lån fra tidligere indskud..

Men ja en ond ond spiral, men hans forældre er nok også med til at gøre at jeg bliver, for jeg har ingen kontakt til min familie udover min søster og mormor på grund af en familiestrid som ikke bare lige kan afsluttes.. han familie er de eneste jeg har

ej hvor er det bare et dilemma 

er der nogen chance for at du ka smide ham ud i stedet? 

ved godt det lyder lidt barskt, men tænker i forhold til barnet 

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

ej hvor er det bare et dilemma 

er der nogen chance for at du ka smide ham ud i stedet? 

ved godt det lyder lidt barskt, men tænker i forhold til barnet 

tjaa, det kunne jeg nok godt, men tror ikke han vil være med til at jeg smider ham ud af hans eget hus.. desværre er det ham der står på købskontrakten og gjorde det allerede inden jeg kom ind i billedet.. :/

men ja barnet har ikke godt at at se mig så ked af det, og det skærer mig langt ind i mit moderhjerte at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre..

Anmeld

3. marts 2011

cn33

Anonym skriver:

Føler mig lidt underligt tilpas her til aften mht min kæreste..

Han kører lastbil og i aften skal han sove ude i lastbilen da han ikke kan nå hjem og holde timer og så afsted imorgen til tiden..

MEN nu til det underlige, jeg har ikke hørt fra ham siden kl 16 i eftermiddags?? :O Han plejer at ringe om aftenen når han holder stille, men har intet hørt fra ham.. Jeg forsøgte at ringe til ham men fik intet svar..

Hvis det var jeres kæreste hvad ville i så tænke??

Jeg tænker at han ikke tænker på mig?? At han er sammen med en anden?? Eller noget helt andet..

hej...

jeg kan godt forstå din bekømring,jeg har selv stået i sted som dig og hade også samme tanke.men prøv at ring til ham,jeg  finger for at du får fat i ham

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

cn33 skriver:

hej...

jeg kan godt forstå din bekømring,jeg har selv stået i sted som dig og hade også samme tanke.men prøv at ring til ham,jeg  finger for at du får fat i ham

må jeg spørge hvad det endte ud med??

Anmeld

3. marts 2011

Giraffen

Anonym skriver:

tjaa, det kunne jeg nok godt, men tror ikke han vil være med til at jeg smider ham ud af hans eget hus.. desværre er det ham der står på købskontrakten og gjorde det allerede inden jeg kom ind i billedet.. :/

men ja barnet har ikke godt at at se mig så ked af det, og det skærer mig langt ind i mit moderhjerte at jeg ikke aner hvad jeg skal gøre..

hmm ej det ka jeg godt se

Ej jeg føler virkelig med dig, det er så frustrerende og uretfærdig når mennesker er fanget i en usund situation og så pga noget så tomt og meningsløst som penge 

alt efter hvor du bor kan du evt melde dig ind i en boligforening, der er boligerne billige og indskudet nærmest ikke eksisterende

Men det er vigtigt du passer på dig selv i sådan en situation, så du ikke går helt ned på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.