Synes det er underligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

en maaaaasse forskellige i Århus, de har lige samlet alle boligforeningerne i en stor

ja det er alligevel lidt for langt væk for mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

cn33

Anonym skriver:

må jeg spørge hvad det endte ud med??

ja da,vvi tog en snak om det da han kom hjem til weekend og han kunne godt forstå mig og var meget ked af det...vi er stadig sammen og vi skal snart være forældre igen

Anmeld

3. marts 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

hvis den er løbet tør for strøm burde den jo melde der ingen forbindelse er til modtageren.. Den ringer jo som den plejer og går så på telefonsvarer..

Lydløs?? jeg er sikker på at der en rigtig god forklaring

Anmeld

3. marts 2011

anjamichell@gmail.com

Giraffen skriver:

det er nok forskelligt fra sted til sted

De boligforeninger vi er medlem af er helt ned til omkring 1500-2000 det er naturligvis stadig mange penge, men ift det private marked er det lettere at komme til 

Nåh?! Hold da op det var godt nok billigt!!

Anmeld

3. marts 2011

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Føler mig lidt underligt tilpas her til aften mht min kæreste..

Han kører lastbil og i aften skal han sove ude i lastbilen da han ikke kan nå hjem og holde timer og så afsted imorgen til tiden..

MEN nu til det underlige, jeg har ikke hørt fra ham siden kl 16 i eftermiddags?? :O Han plejer at ringe om aftenen når han holder stille, men har intet hørt fra ham.. Jeg forsøgte at ringe til ham men fik intet svar..

Hvis det var jeres kæreste hvad ville i så tænke??

Jeg tænker at han ikke tænker på mig?? At han er sammen med en anden?? Eller noget helt andet..

Uha jeg kender det alt for godt, min kæreste er også lastbilchauffør. Men hvis du er meget bekymret om han kunne være dig utro så tag snakken med ham når han kommer hjem i morgen, det har jeg gjort med min kæreste og det har ligesom gjort at han tænker over at han skal ringe...

Men et kæmpe  herfra...
Og håber på at det hele ender godt

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

cn33 skriver:

ja da,vvi tog en snak om det da han kom hjem til weekend og han kunne godt forstå mig og var meget ked af det...vi er stadig sammen og vi skal snart være forældre igen

altid noget han forstod dig.. Min kæreste forstår mig ikke når jeg forsøger at snakke om det..

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Lydløs?? jeg er sikker på at der en rigtig god forklaring

Han har lige haft ringet.. Han havde været ovre og spise?? Der er da ingen madsteder der har åbent nu?? desuden fik han læsset af kl 16 så hvorfor skulle han først spise nu?? jeg undrer mig bare endnu mere nu, og da jeg sagde det til ham blev han sur og smækkede røret på..

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Wulffi89 skriver:

Uha jeg kender det alt for godt, min kæreste er også lastbilchauffør. Men hvis du er meget bekymret om han kunne være dig utro så tag snakken med ham når han kommer hjem i morgen, det har jeg gjort med min kæreste og det har ligesom gjort at han tænker over at han skal ringe...

Men et kæmpe  herfra...
Og håber på at det hele ender godt

vi har haft snakken masser af gange og han lytter ikke til mig, han lukker af eller bliver sur over at jeg kan finde på at antyde sådan noget..

Anmeld

3. marts 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Han har lige haft ringet.. Han havde været ovre og spise?? Der er da ingen madsteder der har åbent nu?? desuden fik han læsset af kl 16 så hvorfor skulle han først spise nu?? jeg undrer mig bare endnu mere nu, og da jeg sagde det til ham blev han sur og smækkede røret på..

Hmm, håber han en god forklaring imorgen.

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Albertesmor skriver:

Hmm, håber han en god forklaring imorgen.

håber også han har en meget god forklaring imorgen..

Men det er altså ikke fordi jeg ikek vil svare mere på jeres indlæg, jeg påskønenr virkelig at i er nogen der har taget jer tid til at svare, men har et feberramt barn så vil forsøge at gå i seng og få mig lidt søvn inden jeg skal på natterend..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.