Nutv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Bellinda89

jannebjerre skriver:

Ja nemlig...forstår ikke man ikke har bedre ting at gå op i

Næ heller ikke mig.. Kan egentlig kun grine af det..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

MEGET

Godt så!

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

Søde, du må endelig ikke slette dig fordi der er nogle små sko der trykker herinde!

Bliv her

Anmeld

3. marts 2011

jannebjerre

Laulund87 skriver:

Søde, du må endelig ikke slette dig fordi der er nogle små sko der trykker herinde!

Bliv her

åhhh tak baby

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

jannebjerre skriver:

åhhh tak baby

Anmeld

3. marts 2011

Frøken J.

Først: Det er IKKE mig, der har oprettet den anden tråd! Men jeg synes faktisk ikke i er særlig søde herinde mod TS i den anden debat. Det er en reel undren, og sådan som jeg læser den anden tråd er der ingen der bliver svinet til, men det er en reel undren, som jeg godt kan sætte mig ind i, som en der selv er blevet "udnyttet" flere gange efter udlånte logins. Ydermere kan jeg dælme godt forstå at TS i den anden tråd står som anonym, sådan som i taler om vedkommende herinde. Dette er jo netop bagtaleri, så ja: Når man læser dette er det dælme da en hønsegård!

Der skal være plads til at stille kritiske spørgsmål på dette forum uden at man svines til, tales ned til eller bagtales. Kom nu piger, i er bedre end det!

Anmeld

3. marts 2011

Saram

jannebjerre skriver:

Hej piger
Nu er mit nutv udløbet, så jeg tænkte på om der var nogen der havde et login jeg måtte låne???

Sad her forleden dag og havde super meget lyst til at sætte nogle penge ind igen, så jeg kunne se det noget mere, men det vil min økonomi ikke være med til..

Hvis jeg havde haft råd til at købe adgang måtte du endelig gerne låne det..

Anmeld

3. marts 2011

Fenris

Secrets skriver:

Først: Det er IKKE mig, der har oprettet den anden tråd! Men jeg synes faktisk ikke i er særlig søde herinde mod TS i den anden debat. Det er en reel undren, og sådan som jeg læser den anden tråd er der ingen der bliver svinet til, men det er en reel undren, som jeg godt kan sætte mig ind i, som en der selv er blevet "udnyttet" flere gange efter udlånte logins. Ydermere kan jeg dælme godt forstå at TS i den anden tråd står som anonym, sådan som i taler om vedkommende herinde. Dette er jo netop bagtaleri, så ja: Når man læser dette er det dælme da en hønsegård!

Der skal være plads til at stille kritiske spørgsmål på dette forum uden at man svines til, tales ned til eller bagtales. Kom nu piger, i er bedre end det!

fuldstændig enig med dig her- I PIGER BURDE SKAMME JER (som en anden lige så fint har skrevet tidligere) !!! seriøst altså- det her er desideret mobning!

Anmeld

3. marts 2011

Fenris

Secrets skriver:

fuldstændig enig med dig her- I PIGER BURDE SKAMME JER (som en anden lige så fint har skrevet tidligere) !!! seriøst altså- det her er desideret mobning!

Anmeld

3. marts 2011

Loa

Secrets skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.