Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jannebjerre skriver: Hej pigerNu er mit nutv udløbet, så jeg tænkte på om der var nogen der havde et login jeg måtte låne???
Hej pigerNu er mit nutv udløbet, så jeg tænkte på om der var nogen der havde et login jeg måtte låne???
Hvorfor indsætter du ikke bare penge igen?
Mor-til-asta-09 skriver: Hvorfor indsætter du ikke bare penge igen?
jannebjerre skriver: Fordi jeg ikk har flere penge på mit electron eller hvad det hedder og har ikke netbank
Fordi jeg ikk har flere penge på mit electron eller hvad det hedder og har ikke netbank
ok
112233 skriver: Ingen arme ingen kiks ;-)
Ingen arme ingen kiks ;-)
jannebjerre skriver: Hvis du skal komme med sådan en dum kommentar, kan du så ikke bare lade være med at kigge på min tråd! Tænkte bare at når nu jeg så tit havde udlånt mit at nogen kunne hjælpe mig!!!
Hvis du skal komme med sådan en dum kommentar, kan du så ikke bare lade være med at kigge på min tråd! Tænkte bare at når nu jeg så tit havde udlånt mit at nogen kunne hjælpe mig!!!
...
- hvis jeg havde måtte du gerne låne
Sabina92 skriver: ... - hvis jeg havde måtte du gerne låne
jannebjerre skriver: Tak sødeUtroligt som folk kan have ondt i røven herinde, det er jo en ren hønsegård efterhånden...
Tak sødeUtroligt som folk kan have ondt i røven herinde, det er jo en ren hønsegård efterhånden...
Lige præcis, tænkt også bare av av min nummi
Sabina92 skriver: Lige præcis, tænkt også bare av av min nummi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128