Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Når nu du har lånt ud flere gange, må der da være nogen der vil give tilbage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Når nu du har lånt ud flere gange, må der da være nogen der vil give tilbage
jannebjerre skriver: Hvis du skal komme med sådan en dum kommentar, kan du så ikke bare lade være med at kigge på min tråd! Tænkte bare at når nu jeg så tit havde udlånt mit at nogen kunne hjælpe mig!!!
Hvis du skal komme med sådan en dum kommentar, kan du så ikke bare lade være med at kigge på min tråd! Tænkte bare at når nu jeg så tit havde udlånt mit at nogen kunne hjælpe mig!!!
Enig..
Det var sq da også en latterlig kommentar at komme med til dig
jannebjerre skriver: Nej nej se blot den anden tråd - jeg begår jo tyveri
Nej nej se blot den anden tråd - jeg begår jo tyveri
Ja du burde altså skamme dig! Har du ikke en dårlig smag i munden nu??
CelinasMoarh skriver: Enig.. Det var sq da også en latterlig kommentar at komme med til dig
Laulund87 skriver: Ja du burde altså skamme dig! Har du ikke en dårlig smag i munden nu??
jannebjerre skriver: Ja som om jeg er et lille barn...helt ærligt
Ja som om jeg er et lille barn...helt ærligt
Men som du selv skriver : Hold kæft hvor folk dog bare har ondt i røven herinde.. Læste også lige den anden tråd.. Altså hvor herre bevares..!!!
CelinasMoarh skriver: Men som du selv skriver : Hold kæft hvor folk dog bare har ondt i røven herinde.. Læste også lige den anden tråd.. Altså hvor herre bevares..!!!
jannebjerre skriver: Hej pigerNu er mit nutv udløbet, så jeg tænkte på om der var nogen der havde et login jeg måtte låne???
Hej pigerNu er mit nutv udløbet, så jeg tænkte på om der var nogen der havde et login jeg måtte låne???
Jeg ville ønske jeg havde et login så ville jeg give det frit ud til alle der ikke havde smerter et vis sted
Får sgu helt lyst til at oprette et abm KUN for at dele det med jer (ka ik selv bruge nutv fordi jeg har Mac)
Giraffen skriver: Jeg ville ønske jeg havde et login så ville jeg give det frit ud til alle der ikke havde smerter et vis sted Får sgu helt lyst til at oprette et abm KUN for at dele det med jer (ka ik selv bruge nutv fordi jeg har Mac)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128