Det må for GUDS skyld ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

DLM

Tutter skriver:

Synes også de blev gode, han elsker ig male og tegne på lærreder

dejligt de er da total moderne sådan nogle billeder, de koster jo dyrt, hvis man skal købe i butik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Becks

DLM skriver:

dejligt de er da total moderne sådan nogle billeder, de koster jo dyrt, hvis man skal købe i butik

Det jo lige det

Anmeld

3. marts 2011

Pia.

Hvor er du bare en fantastisk veninde

Så vidt jeg ved har de ikke lovet regn - men jeg tænker også lidt på duggen - hvis der falder noget af det ?

Kunne du ikke evt. stå en time tidligere op end din veninde...

Du skulle næste se hendes ansigts udtryg når hun ser hvor skøn du har været - hvor er det altså fint ...

Knus Pia, som glæder sig til at høre fra dig igen...

Anmeld

3. marts 2011

Becks

Pia. skriver:

Hvor er du bare en fantastisk veninde

Så vidt jeg ved har de ikke lovet regn - men jeg tænker også lidt på duggen - hvis der falder noget af det ?

Kunne du ikke evt. stå en time tidligere op end din veninde...

Du skulle næste se hendes ansigts udtryg når hun ser hvor skøn du har været - hvor er det altså fint ...

Knus Pia, som glæder sig til at høre fra dig igen...

Tak

Jeg har også tænkt på duggen, men mon ikke det kan holde? Jeg har syet en sort skraldesæk under, så den ikke får fugten den vej fra..

Problemet er, at min gudsøn ikke står op på noget fast tidspunkt, alt mellem 4 og 8  Jeg regner med at gå derhen omkring 00:30 og 2:00 så er jeg sikker på hun sover..

Ja, jeg ville også rigtig gerne se hendes ansigtsudtryk, hun har flere gange i denne uge spurgt om jeg ikke kunne sove der, så vi stod op sammen på hendes f-dag.. Jeg har kommet med flere undskyldninger, og da hun spurgte igen til morgen, sagde jeg at jeg har så ondt i ryggen så jeg kun kan sove i min egen seng - Har dog også mange problemer med lænd/bækken i øjeblikket

Anmeld

3. marts 2011

Becks

Så har jeg lige været ovre og sætte lagenet fast i græsset

Hun skrev ca. 22:30 at nu ville hun gå i seng, så jeg smuttedeover her for en ½ time siden.. Jeg kunne se, at hun havde tv´et tændt, det kører som regel hele natten, så ved i princippet ikke om hun sov

Hun har ihvertfald ikke opdaget mig

Anmeld

4. marts 2011

otlitrom

Har det regnet? Og har hun ringet?

Anmeld

4. marts 2011

Pia.

Da jeg slog øjnene op i morges - var min første tanke DIG - Og jeg trak gardinet op med det samme og til min store frygt havde det regner her I Havdrup - og sørme også faldet isslag ...

HVORDAN GIK DIN STORE OVERRASKELSE ? Er så spændt på at høre det. Gik alt som planlagt ? Hvad sagde hun ?

Kan slet ikke vente med at høre fra dig..

Knus fra Pia.

Anmeld

4. marts 2011

Becks

Pia. skriver:

Da jeg slog øjnene op i morges - var min første tanke DIG - Og jeg trak gardinet op med det samme og til min store frygt havde det regner her I Havdrup - og sørme også faldet isslag ...

HVORDAN GIK DIN STORE OVERRASKELSE ? Er så spændt på at høre det. Gik alt som planlagt ? Hvad sagde hun ?

Kan slet ikke vente med at høre fra dig..

Knus fra Pia.

Da jeg gik derover i nat, støvregnede det til min store skræk, tænkte jeg tager chancen! Så turde ikke stille gaverne fra min gudsøn på altanen...

Stillede mit ur til kl 7, og ca 7:30 tikkede der en besked ind "Nå det er derfor du har været så underlig de sidste 2 dage! Har lige set det, 1000 tak nu står jeg også og hyler" Så hun blev glad

Jeg svarede ikke på beskeden, men dukkede istedet op kl 7, med gaverne fra ham af, her lå der også isslag og var meget vådt. Så var noget spændt på hvordan det så ud!

Hun blev rigtig glad for det hele, og der var ikke sket noget med lagenet

Anmeld

4. marts 2011

Becks

kitty skriver:

Har det regnet? Og har hun ringet?

Ja det har det, og der var også faldet isslag - MEN der var ikke sket noget med det heldigvis

Da jeg absolut ikke er morgenmenneske, skrev hun en besked hvor der stod "Nå, det er derfor du har været så underlig de sidste 2 dage! Har lige set det. 1000 tak nu står jeg også hyler!

Men jeg var oppe, for havde ændret planerne lidt, da det allerede regnede lidt i nat, turde jeg ikke og sætte gaverne på altanen, så lidt i 8 gik jeg derover og ringede på.. Gaverne faldt i god jord, selvom min gudsøn ikke kunne forstå de ikke var til ham

Anmeld

4. marts 2011

Pia.

Tutter skriver:

Da jeg gik derover i nat, støvregnede det til min store skræk, tænkte jeg tager chancen! Så turde ikke stille gaverne fra min gudsøn på altanen...

Stillede mit ur til kl 7, og ca 7:30 tikkede der en besked ind "Nå det er derfor du har været så underlig de sidste 2 dage! Har lige set det, 1000 tak nu står jeg også og hyler" Så hun blev glad

Jeg svarede ikke på beskeden, men dukkede istedet op kl 7, med gaverne fra ham af, her lå der også isslag og var meget vådt. Så var noget spændt på hvordan det så ud!

Hun blev rigtig glad for det hele, og der var ikke sket noget med lagenet

Dejligt det hele lykkes - det fortjente du virkelig ... Kan godt forstå hun græd af glæde, det ville jeg bestemt også ha' gjort hvis jeg havde en veninde som dig...

Knus fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.