Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: for det ikke skal regne... og sikke nogle fine gaver og hold op en dejlig overraskelse der kommer til hende imorgen
for det ikke skal regne...
og sikke nogle fine gaver og hold op en dejlig overraskelse der kommer til hende imorgen
Tak søde - Håber ihvertfald hun bliver overrasket
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tutter skriver: Tak søde - Håber ihvertfald hun bliver overrasket
det tror jeg på hun gør bare hun ikke tror det er en liste tyv der har gang i noget
B&J skriver: det tror jeg på hun gør bare hun ikke tror det er en liste tyv der har gang i noget
Ja for søren Haha
Tutter skriver: regne i Hvidovre i nat Jeg har nemlig en lille mission efter 24:00 Min veninde fylder 30 imorgen.. Hendes søn (min gudsøn) på snart 3 og jeg har nemlig malet på et lagen med acryl maling og tegnet med tusch.. Planen er, at jeg i nat, når hun sover lister om bag hendes altan (hun bor i stuen) og sætte det her lagen fast med pløkker, så når hun i morgen tidlig er ude og ryge sin morgensmøg, ser det Nu håber jeg bare ikke hun vågner, for hendes soveværelse ligger lige ud til Og så vil jeg liste de 2 gaver fra min gudsøn op på altanen, jeg kan lige nå op og lægge dem på hendes bord! I kan se billeder af lagenet og hans 2 gaver
regne i Hvidovre i nat
Jeg har nemlig en lille mission efter 24:00
Min veninde fylder 30 imorgen..
Hendes søn (min gudsøn) på snart 3 og jeg har nemlig malet på et lagen med acryl maling og tegnet med tusch.. Planen er, at jeg i nat, når hun sover lister om bag hendes altan (hun bor i stuen) og sætte det her lagen fast med pløkker, så når hun i morgen tidlig er ude og ryge sin morgensmøg, ser det Nu håber jeg bare ikke hun vågner, for hendes soveværelse ligger lige ud til
Og så vil jeg liste de 2 gaver fra min gudsøn op på altanen, jeg kan lige nå op og lægge dem på hendes bord!
I kan se billeder af lagenet og hans 2 gaver
Fede fede gaver !!!DU er sku en super veninde !!!!
for at det ikke kommer til at regne. Og hvor er det fint
Tina&Martin skriver: Fede fede gaver !!!DU er sku en super veninde !!!!
1000 tak
Vingummien skriver: for at det ikke kommer til at regne. Og hvor er det fint
Tak
Astasmor skriver: så krydser vi fingre for at det ikke regner i nat. og håber hun bliver rigtig glad for det er da bare en super god ide. og sikke fine gaver han har lavet.
så krydser vi fingre for at det ikke regner i nat. og håber hun bliver rigtig glad for det er da bare en super god ide. og sikke fine gaver han har lavet.
Jah ikk Han var så stolt da han var færdig! "Se mig lavet gaver til min moar, er jeg ik dygtig Tutte?"
Hvor er det bare fint!!
Jeg krydser for dig
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=2650
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128