Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal nok holde regnen nede i "min" del af Hvidovre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wow, hvor sødt af dig. Du er sådan en veninde som alle burde have!
Tutter skriver: Tak Jah ikk Han var så stolt da han var færdig! "Se mig lavet gaver til min moar, er jeg ik dygtig Tutte?"
Tak
Jah ikk Han var så stolt da han var færdig! "Se mig lavet gaver til min moar, er jeg ik dygtig Tutte?"
KaLee skriver: Hvor er det bare fint!! Jeg krydser for dig http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=2650
Hvor er det bare fint!!
Jeg krydser for dig
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=2650
MoarHvidovre skriver: Jeg skal nok holde regnen nede i "min" del af Hvidovre
Tak søde, i hvertfald bare væk fra bredaldsparken
MajaPiraya skriver: Wow, hvor sødt af dig. Du er sådan en veninde som alle burde have!
Tutter skriver: regne i Hvidovre i nat Jeg har nemlig en lille mission efter 24:00 Min veninde fylder 30 imorgen.. Hendes søn (min gudsøn) på snart 3 og jeg har nemlig malet på et lagen med acryl maling og tegnet med tusch.. Planen er, at jeg i nat, når hun sover lister om bag hendes altan (hun bor i stuen) og sætte det her lagen fast med pløkker, så når hun i morgen tidlig er ude og ryge sin morgensmøg, ser det Nu håber jeg bare ikke hun vågner, for hendes soveværelse ligger lige ud til Og så vil jeg liste de 2 gaver fra min gudsøn op på altanen, jeg kan lige nå op og lægge dem på hendes bord! I kan se billeder af lagenet og hans 2 gaver
regne i Hvidovre i nat
Jeg har nemlig en lille mission efter 24:00
Min veninde fylder 30 imorgen..
Hendes søn (min gudsøn) på snart 3 og jeg har nemlig malet på et lagen med acryl maling og tegnet med tusch.. Planen er, at jeg i nat, når hun sover lister om bag hendes altan (hun bor i stuen) og sætte det her lagen fast med pløkker, så når hun i morgen tidlig er ude og ryge sin morgensmøg, ser det Nu håber jeg bare ikke hun vågner, for hendes soveværelse ligger lige ud til
Og så vil jeg liste de 2 gaver fra min gudsøn op på altanen, jeg kan lige nå op og lægge dem på hendes bord!
I kan se billeder af lagenet og hans 2 gaver
Ej hvor fint... Håber ikke hun vågner, så hun får en kæmpe overraskelse
Mor-til-asta-09 skriver: Ej hvor fint... Håber ikke hun vågner, så hun får en kæmpe overraskelse
Hihi nej håber heller ikke hun vågner
ej hvor er det sødt er total vild med hans gaver og sikke nogle søde digte, er sikker på din veninde smelter at lykke over dem i morgen det ville jeg
DLM skriver: ej hvor er det sødt er total vild med hans gaver og sikke nogle søde digte, er sikker på din veninde smelter at lykke over dem i morgen det ville jeg
Synes også de blev gode, han elsker ig male og tegne på lærreder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128