Kun 2000g i uge 35 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Mormilla

ladydan1 skriver:

men ellers kommer han jo ud før...gør det så meget??

Du er jo henne hvor lungerne og det hele er færdige så det kun handler om at vokse.

;-) Sisse

Nej det gør ikke noget. Men havde bare håbet på at jeg ikke skulle igennem alt det igen. Vil bare så gerne prøve at ha en normal fødsel. Men nu får vi af se måske får jeg en normal fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Nemesis

Mormilla skriver:

Nej det gør ikke noget. Men havde bare håbet på at jeg ikke skulle igennem alt det igen. Vil bare så gerne prøve at ha en normal fødsel. Men nu får vi af se måske får jeg en normal fødsel.

ja det kan jeg godt forstå du håber på. Så bliver det spændende hvad skanningen i morgen viser. vi krydser fingre.

Sisse

Anmeld

3. marts 2011

isimaven

Hej!! Jeg har selv født to smukke velskabte men små piger på hhv. 2600 og 2500 gram begge er født 39+1 så 2000 ved 35 uger lyder da rimelig normalt i mine ører!!Krydser fingre på at scanningen viser alt vel!!! Knus herfra

Anmeld

3. marts 2011

Mormilla

ladydan1 skriver:

ja det kan jeg godt forstå du håber på. Så bliver det spændende hvad skanningen i morgen viser. vi krydser fingre.

Sisse

Mange tak

Anmeld

3. marts 2011

BellaCiinea

Altså, jeg er født 3 uger efter termin, og jeg vejede 2950 gram =)

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

IsabellaCiinea skriver:

Åhh bette pjok

Jeg blev født 12 dage over termin, og vejede 4050 gr.  

Men det er altså forskelligt, hvor meget nyfødte vejer. Nogen er bare små, mens andre er store.

Min søn var meget gennemsnitligt....3700 g., mens min veninde fødte en dreng på 5100 g. Min søs vejede 2900 g.

De 3500 g. er jo bare en gennemsnits-vægt. Men jeg kan da godt forstå man bliver bekymret, helt bestemt

Anmeld

3. marts 2011

BellaCiinea

Carina1977 skriver:

Åhh bette pjok

Jeg blev født 12 dage over termin, og vejede 4050 gr.  

Men det er altså forskelligt, hvor meget nyfødte vejer. Nogen er bare små, mens andre er store.

Min søn var meget gennemsnitligt....3700 g., mens min veninde fødte en dreng på 5100 g. Min søs vejede 2900 g.

De 3500 g. er jo bare en gennemsnits-vægt. Men jeg kan da godt forstå man bliver bekymret, helt bestemt

Håhå jah var lidt bette.

Min lillebror derimod er født 3 uger før termin og vejde 2900 gram

Anmeld

4. marts 2011

Mormilla

IsabellaCiinea skriver:

Det er bare det at sidst var der jo noget galt og den tanke kan jeg ikke få væk lige nu... Er bange for at det er det samme igen! Men nu får jeg af se hvordan hun har det til scanningen i dag...

Anmeld

4. marts 2011

Najsen86

for at det hele nok skal gå godt alligevel

Anmeld

4. marts 2011

Mormilla

Najsen86 skriver:

for at det hele nok skal gå godt alligevel

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.