Kun 2000g i uge 35 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.691 visninger
41 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Mormilla

Ja jeg var ved JM i dag og hun synes at min bette pige er tynd og hendes størrelse svare til at hun er 2 uger yngre, men det er hun jo ikke... Hun er 2000g i uge 35.

Min søn blev taget med AKS fordi han havde tabt sig og han var kun 1740g og 44cm da han kom ud i uge 37+4. De ved ikke hvorfor det skete. men han fik ikke nok at spise til sidst.

Jeg er bare så bange for at det samme er ved at ske igen  Jeg skal scannes i morgen. Håber bare at min JM har taget fejl...

Ved ikke hvad jeg ville med dette andet end at få det ud... Tak fordi i gad og læse med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

ulleby

Sender dig nogle positive og varme tanker

Det skal nok gå

Anmeld

3. marts 2011

Mormilla

ulleby skriver:

Sender dig nogle positive og varme tanker

Det skal nok gå

Tak søde det håber jeg os 

Anmeld

3. marts 2011

Maria.

Jeg er sikker på at det nok skal gå alt sammen!  for at JM har taget fejl.. Der er ikke en chance for at termin er forkert beregnet?

Anmeld

3. marts 2011

Carina1977

De kan vel tjekke om det skulle være moderkagen, der ikke fungerer så godt længere?

Da jeg havde født min søn, lå jeg på barselsgangen sammen med en, der havde født en lille pige på 2600 g....hun var blevet født i uge 40, og der havde intet været galt. Så måske skal dit barn bare ikke være så stort....det er jo også en mulighed

Hvad sagde din jordemoder? Virkede hun bekymret?

Anmeld

3. marts 2011

jannebjerre

Mormilla skriver:

Ja jeg var ved JM i dag og hun synes at min bette pige er tynd og hendes størrelse svare til at hun er 2 uger yngre, men det er hun jo ikke... Hun er 2000g i uge 35.

Min søn blev taget med AKS fordi han havde tabt sig og han var kun 1740g og 44cm da han kom ud i uge 37+4. De ved ikke hvorfor det skete. men han fik ikke nok at spise til sidst.

Jeg er bare så bange for at det samme er ved at ske igen  Jeg skal scannes i morgen. Håber bare at min JM har taget fejl...

Ved ikke hvad jeg ville med dette andet end at få det ud... Tak fordi i gad og læse med...

Kan godt forstå din bekymring
Men de dersens jordmødre skønner bare tit forkert, 3 dage inden Felix blev født skønnede de ham til at veje 3200gram og han han vejede altså 4190gram da han blev født!

Så jeg krydser fingre for at hun har været dårlig til at skønne

Anmeld

3. marts 2011

Laulund87

Jeg fødte min datter 8 dage før termin og hun vejede 2765 gram.

Godt nok har hun en sygdom, men det har intet med hendes vægt at gøre..Hun var bare naturligt lille Behøver der at være noget galt, kan hun ikke bare være petit?

Anmeld

3. marts 2011

Mormilla

jannebjerre skriver:

Kan godt forstå din bekymring
Men de dersens jordmødre skønner bare tit forkert, 3 dage inden Felix blev født skønnede de ham til at veje 3200gram og han han vejede altså 4190gram da han blev født!

Så jeg krydser fingre for at hun har været dårlig til at skønne

Det håber jeg os at hun har været....

Anmeld

3. marts 2011

Mormilla

Maria. skriver:

Jeg er sikker på at det nok skal gå alt sammen!  for at JM har taget fejl.. Der er ikke en chance for at termin er forkert beregnet?

Nej det er der ikke...

Anmeld

3. marts 2011

Nemesis

vær du glad for du nu bliver skannet. med jonas blev jeg også ekstra vækstskannet fordi der netop var mistanke fra 1 graviditet om at moderkagen ikke fungerede rigtigt.

jonas blev født ved aks i 34+4 og vejede 2180 kg, så bare rolig og se hvad scanningen imorgen siger.

pøj pøj

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.