Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg blev født i uge 42 og vejede 2860 og var 52 eller 54 cm lang I dag er jeg 180 høj (og ja vægten snakker vi ikke om! har selv termin i morgen ) Jeg er sikker på din guldklump er ok. Som andre skriver, så er de altså ikke altid de skarpeste til at gætte rigtigt. Som min JM sagde til mig, jamen det er jo netop lidt et gær, for der er stor forskel på at mærke på en mave der sidder på en pige der er 150 høj og så på en der er 180 høj. Baby mærkes bare anderledes så..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1977 skriver: De kan vel tjekke om det skulle være moderkagen, der ikke fungerer så godt længere? Da jeg havde født min søn, lå jeg på barselsgangen sammen med en, der havde født en lille pige på 2600 g....hun var blevet født i uge 40, og der havde intet været galt. Så måske skal dit barn bare ikke være så stort....det er jo også en mulighed Hvad sagde din jordemoder? Virkede hun bekymret?
De kan vel tjekke om det skulle være moderkagen, der ikke fungerer så godt længere?
Da jeg havde født min søn, lå jeg på barselsgangen sammen med en, der havde født en lille pige på 2600 g....hun var blevet født i uge 40, og der havde intet været galt. Så måske skal dit barn bare ikke være så stort....det er jo også en mulighed
Hvad sagde din jordemoder? Virkede hun bekymret?
De har sagt at hun vil blive en lille pige men ikke så lille. Men regner med at de tjekker det hele i morgen.
Min JM synes at det var godt at jeg skulle scannes. Så vi kunne være sikker på at det samme ikke er ved at ske igen...
jannebjerre skriver: Kan godt forstå din bekymringMen de dersens jordmødre skønner bare tit forkert, 3 dage inden Felix blev født skønnede de ham til at veje 3200gram og han han vejede altså 4190gram da han blev født!Så jeg krydser fingre for at hun har været dårlig til at skønne
Kan godt forstå din bekymringMen de dersens jordmødre skønner bare tit forkert, 3 dage inden Felix blev født skønnede de ham til at veje 3200gram og han han vejede altså 4190gram da han blev født!Så jeg krydser fingre for at hun har været dårlig til at skønne
Det gjorde de os med min søn men de skønnede ham 500g for meget...
Håber så meget at hun bare ikke skønnede rigtigt!!!
Laulund87 skriver: Jeg fødte min datter 8 dage før termin og hun vejede 2765 gram. Godt nok har hun en sygdom, men det har intet med hendes vægt at gøre..Hun var bare naturligt lille Behøver der at være noget galt, kan hun ikke bare være petit?
Jeg fødte min datter 8 dage før termin og hun vejede 2765 gram.
Godt nok har hun en sygdom, men det har intet med hendes vægt at gøre..Hun var bare naturligt lille Behøver der at være noget galt, kan hun ikke bare være petit?
Ved ikke om der er noget galt. men hun har ikke taget så meget på siden hendes sidste scanning (Hvis det er rigtigt det hun har skønnet hende til ).
Mormilla skriver: Det gjorde de os med min søn men de skønnede ham 500g for meget... Håber så meget at hun bare ikke skønnede rigtigt!!!
ladydan1 skriver: vær du glad for du nu bliver skannet. med jonas blev jeg også ekstra vækstskannet fordi der netop var mistanke fra 1 graviditet om at moderkagen ikke fungerede rigtigt. jonas blev født ved aks i 34+4 og vejede 2180 kg, så bare rolig og se hvad scanningen imorgen siger. pøj pøj Sisse
vær du glad for du nu bliver skannet. med jonas blev jeg også ekstra vækstskannet fordi der netop var mistanke fra 1 graviditet om at moderkagen ikke fungerede rigtigt.
jonas blev født ved aks i 34+4 og vejede 2180 kg, så bare rolig og se hvad scanningen imorgen siger.
pøj pøj
Sisse
Jeg er os blevet scannet meget denne gang fordi de er bange for at det skal ske igen. Så håber bare at de har godt nyt i morgen!!!
Mormilla skriver: Ved ikke om der er noget galt. men hun har ikke taget så meget på siden hendes sidste scanning (Hvis det er rigtigt det hun har skønnet hende til ).
Jeg tror alt er som det skal være, i hvert fald krydser jeg for det
jannebjerre skriver: Men virkede jordemoderen bekymret???
Men virkede jordemoderen bekymret???
Lidt gjorde hun...
Laulund87 skriver: Jeg tror alt er som det skal være, i hvert fald krydser jeg for det
Mange tak
Mormilla skriver: Jeg er os blevet scannet meget denne gang fordi de er bange for at det skal ske igen. Så håber bare at de har godt nyt i morgen!!!
men ellers kommer han jo ud før...gør det så meget??
Du er jo henne hvor lungerne og det hele er færdige så det kun handler om at vokse.
;-) Sisse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128