Skænderier og kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Du er godt klar over, hvor mange dage der er til hun er 3ér

Malucca er også vældig sød og kærlig.... ved ALLE andre end sin mor lige pt.

så er der ikke andet for! afsted til skoven med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Klumpe-dumpe

x skriver:

så er der ikke andet for! afsted til skoven med hende

Uha hvor er det fristende!!!!!

Anmeld

3. marts 2011

Rosa

IH mand, jeg tror sgu det er noget der er i omløb  Vi har også været på nakken af hinanden i dag - Svenskeren er virkelig på krigsstien disse dage, og han er bare så megairritabel og hys, og jeg GIDER ikke rende rundt på æggeskaller for at være ham tilpas  Den lille har f*ucking lorte øjenbetændelse, feber og hoster, Niklas og jeg har begge ondt i halsen og der står stadig flyttekasser over det hele - bare trælleren!!! 

Nå, men det bliver nok godt vejr i morgen - grrrr!

Knus hefra og tillykke med zstrålen - hun er daaajli!!! 

Anmeld

3. marts 2011

Ida.

Vi må da håååbe det bli'r bedre imorn!!

z er skøn - som altid

Anmeld

3. marts 2011

msax

nogen gange skal sku og fanden bare lige frem fra deres grimme skjul...

men manner hvor er hun sød når hun ligger der og griner

Anmeld

4. marts 2011

Lilac

sådan nogle dage kender vi vist allesammen... De er vist ikke helt til at komme udenom, når man går sammen hver dag...

Hvor er z kær 

Anmeld

4. marts 2011

Jules

Hvor er hun bare dejlig altså

Er hun os begyndt at finde ud af hun kan "skrige" ??? Jeg er helt ør i hovedet herhjemme.... Hehe. Må have lagt et klip ind med min snkke/skrigetrold! Hehe

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Jules skriver:

Hvor er hun bare dejlig altså

Er hun os begyndt at finde ud af hun kan "skrige" ??? Jeg er helt ør i hovedet herhjemme.... Hehe. Må have lagt et klip ind med min snkke/skrigetrold! Hehe

JA! stakkels Søren spurgte SP'en om det var normalt eller om hun var syg hun har skreget så man næsten blev vanvittig - og så krammet sit ansigt ind til ens ansigt som en rigtig darling og så SKRIIIIIIIIG lige ind i øret

Anmeld

4. marts 2011

Jules

Hihi... Lyder som herhjemme.... Kristian spør hende hele tiden hvorfor hun er så sur... Men det er hun jo ikke  Dejligt når de små negle får fat i ens hals deller... Hihi.... AV AV AV!

Anmeld

4. marts 2011

Anonym trådstarter

Jules skriver:

Hihi... Lyder som herhjemme.... Kristian spør hende hele tiden hvorfor hun er så sur... Men det er hun jo ikke  Dejligt når de små negle får fat i ens hals deller... Hihi.... AV AV AV!

jaaaaa, der er vi også! dvs JEG er, for Sørens hoved sidder stadig for langt væk, men jeg blir godt nok flænset nogle gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.