Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rose <3 skriver: Du er godt klar over, hvor mange dage der er til hun er 3ér Malucca er også vældig sød og kærlig.... ved ALLE andre end sin mor lige pt.
Du er godt klar over, hvor mange dage der er til hun er 3ér
Malucca er også vældig sød og kærlig.... ved ALLE andre end sin mor lige pt.
så er der ikke andet for! afsted til skoven med hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
x skriver: så er der ikke andet for! afsted til skoven med hende
Uha hvor er det fristende!!!!!
IH mand, jeg tror sgu det er noget der er i omløb Vi har også været på nakken af hinanden i dag - Svenskeren er virkelig på krigsstien disse dage, og han er bare så megairritabel og hys, og jeg GIDER ikke rende rundt på æggeskaller for at være ham tilpas Den lille har f*ucking lorte øjenbetændelse, feber og hoster, Niklas og jeg har begge ondt i halsen og der står stadig flyttekasser over det hele - bare trælleren!!!
Nå, men det bliver nok godt vejr i morgen - grrrr!
Knus hefra og tillykke med zstrålen - hun er daaajli!!!
Vi må da håååbe det bli'r bedre imorn!!
z er skøn - som altid
nogen gange skal sku og fanden bare lige frem fra deres grimme skjul...
men manner hvor er hun sød når hun ligger der og griner
sådan nogle dage kender vi vist allesammen... De er vist ikke helt til at komme udenom, når man går sammen hver dag...
Hvor er z kær
Hvor er hun bare dejlig altså
Er hun os begyndt at finde ud af hun kan "skrige" ??? Jeg er helt ør i hovedet herhjemme.... Hehe. Må have lagt et klip ind med min snkke/skrigetrold! Hehe
Jules skriver: Hvor er hun bare dejlig altså Er hun os begyndt at finde ud af hun kan "skrige" ??? Jeg er helt ør i hovedet herhjemme.... Hehe. Må have lagt et klip ind med min snkke/skrigetrold! Hehe
JA! stakkels Søren spurgte SP'en om det var normalt eller om hun var syg hun har skreget så man næsten blev vanvittig - og så krammet sit ansigt ind til ens ansigt som en rigtig darling og så SKRIIIIIIIIG lige ind i øret
Hihi... Lyder som herhjemme.... Kristian spør hende hele tiden hvorfor hun er så sur... Men det er hun jo ikke Dejligt når de små negle får fat i ens hals deller... Hihi.... AV AV AV!
Jules skriver: Hihi... Lyder som herhjemme.... Kristian spør hende hele tiden hvorfor hun er så sur... Men det er hun jo ikke Dejligt når de små negle får fat i ens hals deller... Hihi.... AV AV AV!
jaaaaa, der er vi også! dvs JEG er, for Sørens hoved sidder stadig for langt væk, men jeg blir godt nok flænset nogle gange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128