Skænderier og kærlighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.591 visninger
30 svar
0 synes godt om
3. marts 2011

Anonym trådstarter

ja! for fanden! vi skulle jo i Ikea og hjem til Karina og spise i aften, men nejnej - istedet har vi skændtes fra vi stod op og til klokken 15  Jeg har råbt og Søren har sagt "undskyld" og jeg har sagt "man kan ikke bare nøjes med et undskyld i ny og næ" og Søren sagde "jamen!" og jeg sagde "for helvede!" og det har været rigtig rigtig grumt herhjemme hele dagen

men klokken 15 stod denne her lille frøken op og nu sidder vi med røde øjne og smiler /p>

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

sarahb

ÅHHHH de dage kender jeg godt, og de skal bare overståes så man starter på en FRISK.. Men hvor er hun dog dejlig... Sikke et skønt grin..

Isaac sidder her ved siden af og råber AVVVVV

Anmeld

3. marts 2011

TbCp

Uhh altså sådan nogle dage skulle forbydes!

Men skønt med en dejlig unge der så lige kan løsne lidt op for det hele

Anmeld

3. marts 2011

otlitrom

Lortedag! Men de er der også, desværre. Vi havde jo den med kyllingen den anden aften... Som Tina skriver, så burde de forbydes. Men ligesom med tordenvejr, så skal der renses ud engang i mellem...

zens latter går lige i mine tårekanaler. På den god måde! skønne unge!

Anmeld

3. marts 2011

Ranarupta

Årh, sådan nogle dage har vi lidt for mange af pt. 
Hader det!!

Hvor er z dog fantastisk smuk og sikke et dejligt grin!

Pt. synes Albert at det er rigtigt sjovt, når jeg hiver efter vejret, som man gjorde som barn, når man havde grædt rigtigt længe...  

Anmeld

3. marts 2011

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Årh, sådan nogle dage har vi lidt for mange af pt. 
Hader det!!

Hvor er z dog fantastisk smuk og sikke et dejligt grin!

Pt. synes Albert at det er rigtigt sjovt, når jeg hiver efter vejret, som man gjorde som barn, når man havde grædt rigtigt længe...  

jamen!!! det er de abzut allermest IKKE-sjove ting som får de unger til at skraldgrine - og så går man fuldkommen i selvsving, for den der barnelatter den går lige i hjertet og får alting til at blive lidt lysere og lidt grønnere og helt sikkert en million gange dejligere

Anmeld

3. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Stort stort knus... Jeg glæder mig bare til imorgen!!!! Og nøjs hvor er det bare en skøn video!

Anmeld

3. marts 2011

ooo

Det er aldrig fedt at skændes, men som nævnt, så er det nogen gange nødvendigt for at rense luften. Her er det mig der skælder og smælder, og Niller der ser helt betuttet til. Det er som om han er overrasket over, lige præcis hvor mange ord der kan være i mig. Så tusser vi lidt rundt bagefter, indtil jeg (for det kan Niller ikke finde ud af) får brudt tavsheden, og vi er gode venner igen.

ELSKER den video.

zs latter er jo nærmest som narko, man bliver helt afhængig og vil have mere. Hun er så fantastisk dejlig, glæder mig til at se hende igen.

Anmeld

3. marts 2011

mama09

x skriver:

ja! for fanden! vi skulle jo i Ikea og hjem til Karina og spise i aften, men nejnej - istedet har vi skændtes fra vi stod op og til klokken 15  Jeg har råbt og Søren har sagt "undskyld" og jeg har sagt "man kan ikke bare nøjes med et undskyld i ny og næ" og Søren sagde "jamen!" og jeg sagde "for helvede!" og det har været rigtig rigtig grumt herhjemme hele dagen

men klokken 15 stod denne her lille frøken op og nu sidder vi med røde øjne og smiler /p>

http://www.youtube.com/watch?v=Pi8Jna2DevE

ja ja de dage kender vi alle - så nederen at bruge en dag på sådan en gang lort......

Nurhhhh hvor er hun dejlig........ Dejligt at se hende "irl"

Anmeld

3. marts 2011

anna-jonas

Sådan en latter, kan få enhver i godt humør..............

Husk at få talt ud om tingene, lyt til hinanden.......................og være ekstra rummelige, for det kan betale sig med en baby i huset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.